Čidlo klepání motoru VW Golf IV 1.4 55kW
Kategorie:
Příslušenství
Prodám čidlo klepání motoru demontované z vozu VW Golf IV 1.4 16V 55kW s kódem motoru AHW.
Čidlo plně funkční, bez závad a poškození
Osobní odběr v Prachaticích, popř. možno dovézt po trase Prachatice - České Budějovice.
Možnost zaslání přes zasilkovnu (doprava cca 120,-)
Čidlo plně funkční, bez závad a poškození
Osobní odběr v Prachaticích, popř. možno dovézt po trase Prachatice - České Budějovice.
Možnost zaslání přes zasilkovnu (doprava cca 120,-)
Podobné inzeráty
Sportovní vzduchový filtr JR FILTER - made in France Délka: 203 mm Šířka: 95 VW CADDY I (14) 1.5 08-1982 - 07-1983 51 70 JB pick-up
VW CADDY I (14) 1.6 01-1983 - 07-1992 55 75 EW pick-up
VW CADDY I (14) 1.6 10-1982 - 10-1983 55 75 EM pick-up
VW GOLF I (17) 1.5 04-1974 - 12-1975 51 70 FH Sikma zadni cast
VW GOLF I (17) 1.5 08-1977 - 07-1983 51 70 JB Sikma zadni cast
VW GOLF I (17) 1.6 01-1983 - 02-1984 55 75 EW Sikma zadni cast
VW GOLF I (17) 1.6 08-1975 - 02-1984 55 75 FP Sikma zadni cast
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.5 01-1979 - 11-1983 51 70 JB Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 04-1986 - 02-1990 53 72 RE Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 08-1983 - 04-1992 55 75 EW, HN Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 08-1982 - 12-1989 82 112 DX, EV, PB Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 08-1983 - 09-1992 66 90 EX Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 08-1983 - 04-1993 70 95 JH Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 08-1989 - 03-1993 72 98 2H Kabriolet
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 08-1983 - 12-1992 82 111 DX Kabriolet
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 02-1986 - 10-1991 53 72 RF Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 08-1983 - 07-1992 55 75 EZ, ABN Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 08-1986 - 07-1991 51 69 EZA, PN Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 10-1986 - 12-1992 51 70 PN Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 08-1986 - 01-1990 62 84 RH Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 08-1984 - 10-1991 66 90 GX, GU Sikma zadni cast
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 02-1986 - 07-1991 66 90 GX, GU Sikma zadni cast
VW JETTA I (16) 1.5 08-1978 - 02-1984 51 70 JB limuzína
VW JETTA I (16) 1.6 08-1978 - 02-1984 63 85 FR limuzína
VW JETTA II (19E, 1G2) 1.6 03-1986 - 10-1991 53 72 RF limuzína
VW JETTA II (19E, 1G2) 1.6 10-
Cena 999kč :
Prodam
Zesilovac+Subwoofer pro VW Golf-V domnivam se ze pasuje i do VW Golf-VI
Plato je vyrobeno presne na miru zavazadloveho prostoru /podlaha kufru/ kam presne zapadne = zakazkova truhlarska vyroba
ZESILOVAC :
Power Acoustic U.S.A.
HAMMER SERIES VU 280-2X
Samozrejme zesilovac a subwoofer lze namontovat do jakekoliv auto,vozidlo nebo zastreseni prostor
Vazny zajem + rychle jednani = cena dohodou
ZESILOVAC
SUBWOOFER
VW Golf V - VW Golf 5
VW Golf VI - VW Golf 6
Lehká výměna stávajícího blinkru v zrcátku, plug and play, dynamické svícení, kouřové viz foto pro více info klidně pište. PC 2350,- Kč
Použití:
VW Golf MK5 2003-2008
Golf 5 Variant 2007-2008
Golf GTI MK5 2004-2008
Golf 5 GT Sport
Golf Plus 5
EOS 2006-2008
Golf Plus 6
Jetta MK5 2006-2011
Passat B5.5 3BG 2001-2005
Passat B6 3C 2005-2010 Prefacelift R36
Sharan 2003-2010
Škoda Superb B5 2002-2008
Seat AL-HAMBRA 2009-2010
MAP senzor černý, digitální model CCT6-DIGITAL (náhrada i za čidlo CCT5-D), evropská homolohace E8 67R-013971, pro řídící jednotky Magic G4 nebo KME NEVO včetně nového konektoru Superseal s vodiči a návodu na zapojení. Čidlo je nutné namontovat konektorem DOLŮ !!! Osobní odběr Praha 9. Doprava přepravní společností při platbě předem na účet +119 Kč, nebo při platbě na dobírku +179 Kč.
Prodám opravnou sadu na vylomený držák (závitu) bloku motoru ze strany rozvodů. Levnější varianta než pořizovat nový blok. K poškození většinou dochází při velkém předním nárazu, nebo stržením závitu při montáži držáku motoru (např. při dělání rozvodů).
Držák lze využít na veškeré motorizace od koncernu VW u motorů 1.9 či 2.0 TDI ( vyráběných od roku 1997 - 2017) například u Škody - Octavia první generace s motorem vybaveným rotačním čerpadlem až do konce Octavií druhé generace s palivovým systém PumpeDiesel.
Tudíž lze namontovat na veškeré motory s tímto typem bloku motoru. (Tento držák např. jezdí i ve VW Touran s typem motoru BLS s vodním chladičem výfukových spalin, Octavia II - BXE...
Jsou k dispozici 3 varianty - záleží na počtu poničených závitů.
Po domluvě jak přes telefon tak emailem dořešíme, který držák pošleme či přivezeme. Součástí balení je i návod na montáž s utahovacími momenty a sadou potřebných šroubů.
Po domluvě není problém osobní montáž samozřejmě za příplatek.
Blok motoru BXE, Volkswagen, Škoda, 1.9TDI, 2.0TDI, BJB, BLS, ALH, AGR,AXR, ASZ
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s