Chromování auto - moto
Kategorie:
Veteráni
Zabýváme se přípravou pod chrom, leštění nerezu a hliníku.
Zařizujeme stažení ze starého chromu, barvy, vyrovnávání , přípravu a chromování.
Vnitřky nádrží nevylévame.
KOLENA/VÝFUKY chromujeme
Chromujeme v galvanovně Adamov. Postup Ni, Cr
Zařizujeme stažení ze starého chromu, barvy, vyrovnávání , přípravu a chromování.
Vnitřky nádrží nevylévame.
KOLENA/VÝFUKY chromujeme
Chromujeme v galvanovně Adamov. Postup Ni, Cr
Podobné inzeráty
Mohu zařídit chromování i s přípravou.Na vozy škoda 100,110R,1000mb.Na Octavia,Felicia,Spartak.Na moto díly.Dotazy rád zodpovím.
Rok výroby 1984 najeto 5.900km ! Moto se musí projít vyčistit karburátor atd... Jedná se o zajímavé moto jediný ks. Dovoz Itálie.
Jezdec a odborný mechanik Vasco Loro stavěl závodní motocykly v 60. letech za použití sériových motorů.
Loro získal světový rekord pro Motobi v roce 1955 v Monze na 250ccm popelnicové kombinaci. Jel na něm sólo, s 60kg závažím v křesle. Získal rekordy třídy na 8 hodin, 500 mil a 1000 km. Stroj byl vystaven v roce 1955 na Milano Motor Fair.
Vasco Loro soutěžil v roce 1971 v Grand Prix 500 ccm na Yamaze.
Jedná se o motocykl tohoto závodníka jeho vlastní stavba jediná svého druhu ! Je zapsán i v Italském TP !!! Moto vhodné pro sběratele nebo pro někoho, kdo chce být originální. K moto je Italský TP, a certifikát italského veterán klubu. Možná i výměna za něco jiného moto, auto, zemědělský, stavební, zahradní stroj atd...
Prodám Yamahu SR500,rok 1978,typ 2J4 jedna z prvních,kdy se začali vyrábět!
Kupoval jsem ji před 7 lety jako nepojízdnou na svůj projekt (cafe racer).
Moto komplet rozebrané a vyměněná hlava válce ( hlava + píst na kontrole v motorárně vše ok)
Další opravy ; Repase předního brzdiče + nový pístek a těsnění, výměna ložisek kyvné vidlice + dorazy,vyčištění karburátoru + nová sada trysky a těsnění, výměna gufer přední vidlice +olej, nové ložiska motoru,gufera + gufírka ventilů a zabroušení sedel ventilů,broušení a stříkání rámu, nádrž obroušená a opraveny nerovnosti + nastříkaná v základu, nová těsnící sada palivového ventilu, nové ložiska krku řízení, nová těsnící sada nádobky a páčky přední brzdy, nové gumové dorazy zadního kola rozety, nový řetěz a další drobné opravy.
Pak se narodila dcera a moto bylo 5 let v garáži. Nyní jsem vyměnil olej (10W50) a projel. Potřebuji místo a hlavně mám už jiné priority, proto moto prodávám jako celek,buď na přihlášení ( německý TP lze přihlásit na bílé spz), nebo na díly. Moto jezdí, svítí, troubí, jen se musí zapojit směrovky a asi nové relé,to už sem neřešil. Rád bych ji předal do dobrých rukou. Moto chytá na nášlápnutí.
Při seriózním jednání jsem ochoten se domluvit na ceně. Více info po tel. když nebudu brát zavolám zpět.
Prodám původní nepoužitý přední znak,chromovaný plast ako na foto pro veterán auto Fiat 850 Coupe I.seria,znak má menší vady chromování,cena 30€.
Prodám pěkného Dněpra K750 z roku 1960. Zpátečka, želvy, bez náhonu side, side od Mky ( na pružinách ),
funkční
Polský TP pro přihlášení, papíry od zastoupení ČR, možná stihnu přihlásit ( po domluvě ).
v PL repasován motor, 12v zapalování z Fiata podle Rebel fora, mnou repasovaná převodovka a dyferák. 3x nové pneu Mitas (honologované).
Moto pred lakem komplet tryskaná, potom celkem pěkný lak, bez rzi.
Moderní karburátory ( asi Ural ) - origo k302 přidám, neskutečný výkon, moto jede luxusně!
Je nutné nastavit side na moto, třeba taky stihnu.
( jezdilo se solo)
Moto jsem plánoval na ježdění, předěláváme dům a není čas.
(nejsem překupník)