inzerce, prodej, prodám, bazar

Charron 1916

Kategorie: Veteráni

Charron r.v.1916 motor spodovy čtyřvalec 2400 ccm vuz po dřivějši renovaci dovezeno z Francie .Vuz je v pojizdnem stavu cena 990000
Charron 1916
Podobné inzeráty
Veteran motocykel Bown Villiers rv 1916 270ccm s TP
Veteran motocykel Bown Villiers rv 1916 270ccm s TP SK-91905 Trstin
Autohodiny jaeger
Prodám autohodiny Jaeger . Průměr 58mm . Montáž zezadu pro ∅ díry 60. Původní TOP stav-z Francie. Nutná revize- vyčištění v ultrazvuku. Svitavy Cena 7000kč Tag: Automobilové hodiny,hodinky do palubovky,hodinky,Walter,Aero,Tatra,Praga,Salmson,Delage,Delahaye,Talbot,Bugatti,Hotchkis,Panhard, Peugeot,Renault, Citroen A Alpine (automobilka) Arola Aster (automobilka) Ateliers d’Automobiles et d’Aviation Automobiles Charron Automobiles Mors B Établissements Ballot Berliet Brasier Société anonyme des ateliers d’aviation Louis Breguet Brouhot Bugatti C Clément-Bayard D De Dietrich (Lunéville) De Dion-Bouton Delage G Georges Richard H Hermes-Simplex Hotchkiss L Leyat Ligier Lion-Peugeot Lorraine-Dietrich M Marsonetto Matra R Richard-Brasier Rochet-Schneider S SA Mathis Saviem Simca Sizaire-Naudin T Talbot (automobilka) Talbot-Darracq Teilhol Th. Schneider
chladič PRAGA cca 1916-22
nabízím k prodeji nebo výměně
Reo Fifth Touring
Reo Fifth Touring (1916). Vozidlo v původním stavu, určeno k renovaci, jde nastartovat (pojízdné). K vozu je ještě náhradní motor. REO Motor Car Company založil Ransom E. Olds před víc než stoletím, v roce 1904, když opustil svou původní automobilku Oldsmobile. Vozidlo má pod kapotou vodou chlazený čtyřlitrový čtyřválec s unikátním rozvodem IOE (Intake Over Exhaust). Třístupňová převodovka přenáší na zadní kola cca třicet koní. Krásné raritní vozidlo.
Praga Mignon čtyřválec
Prodám na Praga Mignon model 1916 , na rám -schassi vozu prostřední a poslední příčku , dále vyměním převodku řízení a 2ks Falcových disků Michelůn 820x120mm za jiné ND nabídněte
1916 Seagrave firetruck - řetězový speedster
Seagrave Firetruck – základ pro velkého řetězového speedstra. Je to zcela vyjmečný automobil, proporčně velikosti American LaFrance, ale na rozdíl od Alfa nemá problematický hliníkový blok motoru, který u Alfů často praská, ale robustní litinový odlitek. Transaxle převodovka je montovaná před zadní nápravou a na řetězovém převodu si snadno přizpůsobením velikosti řetězových kol zvolíte maximální rychlost, jaká vám bude vyhovovat. Karburátor motoru je moderního typu a zlepší výkon spolu se snížením spotřeby. K vozu jsou 4 funkční dobová kola s ráfky a brzdovými bubny - viz samostatné foto, jako náhrada předních kol, která byla shnilá a zadních kol neautentických. Poslední obrázek je ilustrativní po dokončení.