inzerce, prodej, prodám, bazar

CFMOTO Gladiátor X450 - A T3b

Kategorie: Čtyřkolky

Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
CFMOTO Gladiátor X450 - A  T3b
Podobné inzeráty
CFMOTO Gladiátor X450 T3b nový model
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch. Motor: Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Objem válců - 400 cm3 Výkon motoru - 24 kW Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Chlazení - kapalinou Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják Alu kola 12"
Gladiator X850 V-Twin EPS - šedá
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - oranžová
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - camo
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
CFMOTO Gladiátor X520-A Black edition
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Gladiator X625
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV 5 let záruka. CFMOTO Gladiator X625, velice oblibená jednoválcová čtyřkolka s posilovačem řízení. Provedení je v dlouhé a krátké verzi. V ceně zahrnut posilovač řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...) Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru (offroad):  41 Hp (30,0 kW) Točivý moment (offroad): 49,2 Nm / 4750 ot./min Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm Objem motoru: 580 cm3 Startování: Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Zapalování: ECU Bosch Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Varianty X625 - 206.990,- CZK (EU5) X625-A - 216.990,- CZK (EU5) X625 T3B-196 990 ,- CZK (T3B) X625-A T3B - 206 990,- CZK (T3B) Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK) Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP. Skladem v oranžové verzi.