inzerce, prodej, prodám, bazar

CFMOTO 625-A T3b/EU5 - stříbrná

Kategorie: Čtyřkolky

Výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace žlutá značka T3b nebo bílá značka Euro 5, řidičák sk. "B", 2 místa
Dovoz, plná nádrž a přihlášení zdarma
CFMOTO 625-A T3b/EU5 - stříbrná
Podobné inzeráty
Gladiator X625
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV 5 let záruka. CFMOTO Gladiator X625, velice oblibená jednoválcová čtyřkolka s posilovačem řízení. Provedení je v dlouhé a krátké verzi. V ceně zahrnut posilovač řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...) Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru (offroad):  41 Hp (30,0 kW) Točivý moment (offroad): 49,2 Nm / 4750 ot./min Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm Objem motoru: 580 cm3 Startování: Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Zapalování: ECU Bosch Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Varianty X625 - 206.990,- CZK (EU5) X625-A - 216.990,- CZK (EU5) X625 T3B-196 990 ,- CZK (T3B) X625-A T3B - 206 990,- CZK (T3B) Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK) Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP. Skladem v oranžové verzi.
CFMOTO Gladiátor X450 - A  T3b
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
CFMOTO Gladiátor X450 T3b nový model
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch. Motor: Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Objem válců - 400 cm3 Výkon motoru - 24 kW Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Chlazení - kapalinou Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják Alu kola 12"
CFMOTO Gladiátor X625-A EPS dlouhá EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
CFMOTO Gladiator X625-A EPS EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný. Standartní výbava: Tažné zařízení s homologací Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják s vodícími rolnami Posilovač řízení Alu kola 12" Sedlo spolujezdce s madly na chycení Homologace - bílé značky Euro 5. Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku. Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
CFMOTO Gladiátor X625-A  EU5  (dlouhá verze)
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Záruka 5.let