inzerce, prodej, prodám, bazar

CF Moto Gladiátor 900 EFI EPS

Kategorie: Čtyřkolky

Nové vozidlo 0km

ATV 900 EPS variátor CVTech (Kanada)- spolupráce s mezinárodně úspěšnou rakouskou designérskou společností KISKA/ KTM

Barva : Bílá, Černá, Petrol, za příplatek Červená metal, Oranžová metal.

!!! jsme tu pro Vás i po nákupu náhradní díly a servis v ČR !!!

Náhradní díly a příslušenství lze dodat přímo od nás.

Financovéní možné

Cena od 239 000 Kč

Více info na : +420 778 813

- 55 Kw
- 2-válec 8 ventilů
- 900 ccm
- Posilovač řízení ( volitelné )
- Plynové tlumíče plně stavitelné
- Naviják
= LED přední a zadní
- 2x uzávěrka diferenciálu (přední,zadní)

- Elektronické vstřikování
- Automatická převodovka CVT P/R/N/L/H;
- Přepínatelný pohon všech kol / uzávěrka diferenciálu vpředu a vzadu
- Vodní chlazení

Přední odpružené dvojité A-rameno se zdvihem 18 cm
Zadní odpružení Torsional Trailing Arm Independent (TTI) s vnějším stabilizátorem

Pneu přední 26 x 8-14 Maxxis
Pneu zadní 26 x 10-14 Maxxis
Hliníkové ráfky

Kapacita nosiče zavazadel nebo boxu vpředu/vzadu ano/ano
Objem nádrže 28l
Rozměry vozidla (DxŠxV) 233 x 121 x 144 cm
Rozvor 150 cm
Suchá hmotnost 482 kg

Výška sedu 93 cm
Maximální zatížení brzděného přívěsu 680 kg
tažné zařízení s koulí ECE R55 homologované
Přístroje Digitální displej, rychloměr, počítadlo km, ukazatel zařazené rychlosti, ukazatel teploty, zásuvka 12V (2)USB

Vozidla vznikají ve spolupráci s mezinárodně úspěšnou rakouskou designérskou společností KISKA/ KTM

Možný prodej za čtyřkolky a ATV: Can am CAN - AM Outlander Suzuki Yamaha Kawasaki TBG, Journeyman gladiator CF Moto
CF Moto Gladiátor 900 EFI EPS
Podobné inzeráty
Traxter - Quest - Outlander- Renegade
Predám originál náhradné diely ( na prvých obrázkoch sú diely na TRAXTER a QUEST ) čo je na foto + veľa iného ako, originál wariátorový remeň , manžety poloos predné a zadné 25eur/ks, brzdové obloženia 25eur/para, vzduchové filtre originál č. 707800072 na modely 2001 - 2005 Traxter, Quest, 2007-8 Outlander 500,650,800 aj Max prevedenie 18eur - vzduchové filtre č.715000310 na modely 2007 Renegade 800 , 2008 na Renegade 500, 800 a 800X 22 eur- chrániče ramien predné pasujú aj na Can-Am Renegade X 800R EFI 2011 Renegade X 800R EFI 2010 Renegade X 800R EFI 2009 cena 60 eur, ďaľej predám originál nová - zabalená grafit prikrývka s logom RENEGADE cena 120 eur, - dotazujte sa ak niečo potrebujete . Spodná platna podvozku - spodný chránič motora cena 90 eur sa hodí na tieto modely ---- Brand title: Model title: Year title: Can-Am Outlander 800R X XC 2011 Outlander MAX 650 XT T3 2012 Outlander 650 XT 2012 Outlander 500 EFI 2012 Outlander MAX 800R EFI XT-P 2011 Outlander MAX 800R EFI XT-P 2010 Outlander 800R EFI XT-P 2011 Outlander 800R EFI XT-P 2010 Outlander 800R MAX EFI Limited 2011 Outlander 800R MAX EFI Limited 2010 Outlander 800R MAX EFI Limited 2009 Outlander 800 MAX EFI XT 2009 Outlander 650 MAX EFI XT 2012 Outlander 650 MAX EFI XT 2011 Outlander 650 MAX EFI XT 2010 Outlander 650 MAX EFI XT 2009 Outlander 650 EFI XT 2011 Outlander 650 EFI XT 2010 Outlander 650 EFI XT 2009 Outlander 650 EFI 2009 Outlander 500 MAX EFI XT 2012 Outlander 500 MAX EFI XT 2011 Outlander 500 MAX EFI XT 2010 Outlander 500 MAX EFI XT 2009 Outlander 500 EFI XT 2012 Outlander 500 EFI XT 2011 Outlander 500 EFI XT 2010 Outlander 500 EFI XT reťaze na pneu 25x10-12 90eur - sú iné ako na autá, predné plexi 70eur
BRP Žlutá pravá kapotáž pro Outlander 500, 650, 850R/ MAX
Vybalené: PC: 876,- NC: 675,- Popis KOD: Určeno pro: · Outlander 500 EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander 650 EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander 800R EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander 800R EFI, XMR, 2011-->09- Body And Accessories 3 · Outlander 800REFI Xmr, 2012-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 500 EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 500 EFI, 2011-->09- Body And Accessories 3 · Outlander MAX 500EFI STD & XT, 2012-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 650 EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 650 EFI, 2011-->09- Body And Accessories 3 · Outlander MAX 650EFI STD, XT & XT-P, 2012-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 800R EFI, 2010-->09- Body And Accessories 3 · Outlander Max 800R EFI, 2011-->09- Body And Accessories 3 · Outlander MAX 800REFI STD, XT & XT-P, 2012-->09- Body And Accessories 3
Gladiator X850 V-Twin EPS - šedá
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - oranžová
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - camo
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
CFMOTO Gladiátor X 1000 Overland
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.