inzerce, prodej, prodám, bazar

Celica T20

Kategorie: Toyota

Dobrý den, prodám 6 generaci Toyota Celica T20.
Motor 1.8 85kW
Rok výroby 1994
Najeto 294xxxkm
Auto vlastním 6 let, je denně v provozu.
STK stará cca 2 měsíce
Olej 5w-30 a filtr měněn každých 6 tisíc km.

Závady
Kosmetické vady laku
Spodní hrana obou dveří - povrchová koroze
Horší podvozek

Rozumné dohodě na ceně se nebráním.










Celica T20
Podobné inzeráty
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
T18 Toyota Celica 1.6ST-i 77kw new Pneu, komplet brzdy, olej
Toyota Celica ST-I Váha 1090kg !! BEZ KOROZE !! Nikdy nepoznala sníh a sůl. Dovoz Španělsko, na přihlášení ES/EU (Import Španělsko-CZ/2600km, ES odhlašovací poplatky, etc. 1300Euro v ceně) * Auto jede skvěle - Motor startuje krásně, studený, teplý, termostat, topení, chlazení OK. * Převodovka 5st., řazení, řízení, brzdy, spojka, diferenciál OK. Na 77kw svou váhu super :) Po preventivním servisu, uložená ` new Pneu (najeto 0km) ` new Limitky 15" Litá kola, originál Toyota/Ronal, vyrobená extra pro Toyotu T20 (Edice, se speciálními matkami 56mm/technicky jde o tlusté, velmi dlouhé trubkové matice, se zapuštěnými centrovacími dříky v litém kole) ` new Brzdové Kotouče Brembo ` new Brzdové Destičky Brembo ` new Olej Motor ` new Filter Motor/Vzduch ` new -30°C Kapalina Ostřikovačů ` new Nástřik olejový - první vrstva konzervace (vodoodpudivý, voda se na kov nedostane, kdo nástřik nechce, stačí jej smýt silnější wapkou, čističem na brzdy) Interiér nepoškozený, majitelé autem moc nejezdili. Drobné promáčkliny, na vymáčknutí přísavkou, ve spodní části LP a LZ blatníku. Nemaskované, neleštěné, nevyumělkované... je tak jak bylo od Španělského majitele + nové koberce. Cena pevná, prodat nepotřebuji, pouze fanouškovi +EXTRA PHM Velké Přílepy Záznamy STK v ES technickém průkazu: 10/97 40t.km, 10/99 70t.km, 10/2001 98t.km, 10/2003 128t.km, 10/2004 137t.km, 10/05 153t.km, 10/06 169t.km, 10/07 185t.km, 10/08 193t.km, 11/09 200t.km, 12/2010 200t.km, 11/2012 200t.km, 1/2014 200.967km, 2/2015 201.460km, 2/2016 205.451km, 2/2017 205.662km, 2/2018 205.790km, 3/2019 206.046km, 10/2020 206.061km, Import, servis, uskladnění, km doteď Poslední Mrkací... už nikdy žádné nebudou... všechny na trhu jsou dojeté, vybydlené, zkorodované, napadené kutilem, nebo hůře tunerem.
Sedačky Toyota Celica T20
Prodám přední a zadní sedačky z celiky rok 1997, pěkný stav nejsou nikde roztržené ani prosezené pouze zaprášené viz foto. Cena 4000kc
CELICA
Dobrý den, Prodám Toyotu Celicu T20 2,0 GT 129 KW. Před dvěma lety prošla velkou opravou. Nové brzdové kotouče a desky, předek i zadní, všechny tlumiče a pružiny, nová nádrž, nové brzdové hadice, nové pneu, rozvody, vodní pumpa, spojka, GO zadní nápravy. Najeto 277 tisíc, STK 10/24. Prošla na první dobrou. Prodávám z důvodu , je promne už nízké na vysedání. Už jsem staršího věku. Telefon . email - l.radovan@
Prodám
Dobrý den,prodám svou Toyota Celica gt, t20 - 129 kW.Vice info na telefonu.