Case
Kategorie:
Zemědělská technika
Dobrý den.Nabýzím k prodeji traktor Case 0 Magnum.Důvod prodeje:výměna za slabší.Cena 400 000 kč+ DPH.
Podobné inzeráty
Dobrý den,prodám náhradní díly na stroje-Case IH 5150 Pro-r.1998,Case 735 Farmlift-r.2015,Case CVX 370-r.2015,CAse MX 270 Magnum-r.2002,Case IH MX r.1997,Case IH CS 120 r.2002,Case C r.2001,Case 160 Puma r.2013,Case 580 r.2001,Case CVX 170 r.2008..Stroje jsou poškozené,nepojízdné či po požáru,viz foto. Pro aktuální dostupnost prosím pište SMS, mail, WhatsApp,volejte -Např.-díly náprav, motor, rameno, reduktor,hydrauliky,spíše konstrukční věci, atd...Stroje jsou rozebrané v PL.možnost osobního odběru 29km-D1,možnost zaslat PPL.
ČESKÝ NÁVOD !!!
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému stroje a následného zasílání identických hodnot do sběrnice stroje tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO STROJE CASE NORMY TIER 4A a TIER 4B:
TRAKTORY:
► CASE JXB, JXC, JX Max, Farmall, Maxxum, Puma, Optum, Magnum
KOMBAJNY:
► CASE 5150, 6150, 7150, 0, 8250, 9250
MANIPULÁTORY a další technika:
► CASE Farmlift
NEVÁHEJTE SE DOTÁZAT PŘÍMO NA VÁŠ KONKRÉTNÍ STROJ. Umíme vypnout AdBlue v každém stroji CASE.
Spousta těchto emulátorů jezdí úspěšně bez problému v České republice v kombajnech a další technice!
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue se pouze zapojí napájení emulátoru a vodiče CAN sběrnice.
PROFI VÝROBEK!
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému stroje a následného zasílání identických hodnot do sběrnice stroje tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
EMULÁTOR JE VHODNÝ PRO STROJE CASE NORMY TIER 4A a TIER 4B:
TRAKTORY:
► CASE JXB, JXC, JX Max, Farmall, Maxxum, Puma, Optum, Magnum
KOMBAJNY:
► CASE 5150, 6150, 7150, 0, 8250, 9250
MANIPULÁTORY a další technika:
► CASE Farmlift
NEVÁHEJTE SE DOTÁZAT PŘÍMO NA VÁŠ KONKRÉTNÍ STROJ. Umíme vypnout AdBlue v každém stroji CASE.
Spousta těchto emulátorů jezdí úspěšně bez problému v České republice v kombajnech a další technice!
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue se pouze zapojí napájení emulátoru a vodiče CAN sběrnice.
PROFI VÝROBEK!
Prodám čelní upínací desku na CASE IH, NEW HOLLAND. Desku jsme měli na Case Maxxum. Na fotkách je deska vzhůru nohama. Dohoda jistá.
Prodám traktor CASE IH PUMA 200CVX, který byl servisovaný od nového v autorizovaném servisu. Rok výroby 2014.
Motor
CASE IH, 6-ti válcový přeplňovaný motor s mezichladičem stlačeného vzduchu, objem 6,7 l, 4 ventily na válec – 24V, vysokotlaké elektronické vstřikování paliva systémem Common-Rail, palivová nádrž nafta 395 l + adBlue 48 l, elektronicky řízená viskosní spojka ventilátoru, předčistič vzduchového filtru, předehřev nasávaného vzduchu pro snadné starty, technologie SCR Efficient Power, plní
emisní normy Tier 4, elektronické konstantní otáčky Cruise Control. Jmenovitý výkon 147 kW (200 k) při 2200 ot/min, maximální výkon 160 kW (218 k) při 1900-2000 ot/min, maximální krouticí moment 927 Nm při 1500 ot/min. Power management - maximální výkon 184
kW (250 k) při 1900-2000 ot/min, maximální krouticí moment 1082 Nm při 1500 ot/min.
Převodovka
APM - 40 km/h, ECO bezstupňová převodovka CVT, 3 x Tempomat, ovládání pojezdu vpřed/vzad bez použití spojky pod zatížením Powershuttle, 40 km/h při ekonomických otáčkám motoru 1450 ot/min, ECO Drive – dělený ruční plyn. Vývodová hřídel elektrohydraulicky ovládaná 540/540E/1000/1000E ot/min s výměnou koncovkou 6 nebo 21 drážek, pozvolný rozběh,
ovládání na zadních blatníkách, Auto management vývodové hřídele.
Přední náprava
Aktivní odpružená přední náprava „Smart Suspension“, elektrohydraulické zapínání pod zatížením, elektrohydraulické zapínání diferenciálu, úhel natočení kol 55°, natáčecí přední blatníky, hydraulické čerpadlo pro řízení 66,5 l/min, management 4WD a uzávěrek.
Hydraulický systém
Elektronická regulace závěsu (EDC) včetně regulace prokluzu kol (radar), PFC čerpadlo s výkonem 150 l/min, zvedací kapacita závěsu 10460 kg – zvedací písty o průměru 110mm, 3 elektronicky ovládané okruhy hydrauliky prostřednictvím loketní opěrky Multicontroller a joysticku, zpětný okruh hydrauliky, ovládání průtoku, tříbodový rychlozávěs Kat.II/IIIN, autostabilizátory závěsu,
ovládání na blatnících, HMC souvraťový management.
Kabina
Komfortní čtyřsloupková odpružená kabina „Surround Vision“ s topením a filtrací nasávaného vzduchu, klimatizace, hlučnost 69 dB(A), Deluxe vzduchové sedadlo řidiče, komfortní sedadlo spolujezdce, nastavitelný sloupek řízení, ovládání všech důležitých funkcí prostřednictvím loketní opěrky a páky Multicontroler, monitor AFS 700, ovládací panel funkcí ICP, audio příprava, teleskopická vnější
zpětná zrcátka, digitální přístrojová deska ve sloupku A, 6 předních + 4 zadní pracovní světla, zadní stěrač a ostřikovač.
Příslušenství
Vzduchové brzdy dvouokruhové, automatický zadní etážový závěs pro přívěs, příprava na navigaci AccuGuide, držák monitoru v kabině, nastavitelné zadní poloosy, přední PVH
Pneumatiky
540/65 R30 přední, 650/65 R42 zadní