C. G. Jung, výbor z díla VI
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
G. Jung, výbor z díla VI
6 - Představy spásy v alchymii - (psychologie a alchymie II)
Nová.
Osobní předání možné v Praze na Vršovicích.
6 - Představy spásy v alchymii - (psychologie a alchymie II)
Nová.
Osobní předání možné v Praze na Vršovicích.
Podobné inzeráty
Carl Gustav Jung
C.G. Jung a gnóze 7 sedm promluv k zemřelým.
nová. Osobní předání možné v Praze na Vršovicích.
Kubíček Jánuš - Kresba a grafika / Drawings and Graphics. NEČTENÁ velká těžká kniha. Vydání první, vydal FOTEP. „Výtvarné prostředky musí být východiskem k působení uměleckého výtvarného díla. Důležité je úsilí posunovat je až do základní struktury díla, a to jak fyzické, tak psychické - v počátcích vzniku díla vycházet z předpokladu optického vnímání a pojit všechny fáze s vizuální představou. Nemyslet v jakési povídce, kterou výtvarné umění ilustruje, ale myslet od začátku ve výtvarných prostředcích majících působnost díla zprostředkovat zrakem. (Vizuální myšlení - myšlení v relaci zraku.)“ ( J.K). Knihu uspořádali Jiří Hlušička a Adam Kubíček. Úvodní text a výběr reprodukcí Jiří Hlušička. Obálku, vazbu a grafickou úpravu navrhl Andrej Bielak. Plus pošta. Nakoukněte i do dalších mých inzerátů - ušetříte na poštovném :o)
Nová kniha velkého formátu, vhodná jako dárek. Včetně obrazů.
Jung Carl Gustav Portál s.r.o XLS 2016 vázaná, 372 str.
Nabízím tuto knihu ve velmi hezkém stavu.
Praha ve fotografii Karla Plicky - výbor jeho díla ve Fotoměřickém ústavě v Praze v letech 1939-1940
Klasické, světově proslulé dílo národního umělce přibližuje v neopakovatelných, mistrně volených detailních i panoramatických záběrech krásu pražských stavebních památek. V úvodu podává Z. Wirth stručný nástin architektonického vývoje Prahy.
V letech 1937–1939 působil na filmovém oboru Školy umeleckých remesiel v Bratislavě. Mezi lety 1939–1945 pracoval ve Státním fotoměřickém ústavu s náplní fotografické dokumentace Prahy. V knize Praha ve fotografiích K. P. (1940) nachází v nadčasovém monumentalizujícím pohledu harmonii a krásu v architektonických klenotech minulosti; publikace zároveň výrazně posilovala národní povědomí v době okupace. I dva filmové dokumenty z let války (Věčná píseň a Barokní Praha) poukazují na sílící zájem o architekturu. V květnu 1945 se Plicka vrátil do Bratislavy. Stal se předsedou Slovenskej filmovej spoločnosti a natočil dva publicistické dokumenty. V návaznosti na své předchozí pedagogické a organizátorské zkušenosti se podílel spolu s Antonínem Martinem Brousilem a Jaroslavem Boučkem na založení FAMU – Filmové fakulty AMU v Praze, otevřené v listopadu 1946. Stal se prvním děkanem této školy a mimořádným profesorem pro obor kompozice filmového obrazu. Pro zrakové potíže fakultu opustil ve školním roce 1949–1950 a tím zakončil práci v kinematografii.
Karel Plicka fotografoval obvykle se stativem na formáty 6 × 9 až 10 × 15, bez optických a laboratorních triků. Pro pohybové scény později používal praktisix. Snímky Karla Plicky jsou plně realistické, nestavěné na efektu mimořádnosti, náhodnosti, prchavého dojmu. Jsou zbaveny nepodstatných složek (nap. i projevů současného života), aby tak působily hodnotnějším a trvalejším dojmem, nezávislým na konkrétním čase. Plicka hledal trvalost, dokonalost, harmonii i sounáležitost. Se svými znalostmi, zaujetím i osobitým estetickým cítěním vytvořil nezaměnitelný autorský rukopis. Opíral se o klasická kompoziční pravidla, čekal na ideální světelné podmínky. Ústředním tématem jeho díla by člověk jako nositel lidových tradic. Tuto základní hodnotu obohacovalo téma architektury jako dědictví minulosti a přírody jako životodárné síle, obklopující člověka. Plicka rozvinul osobitým způsobem tradiční téma národních dějin a lidové tradice v nových výrazových prostředcích – fotografii a filmu. Programově heroizoval prostého člověka a lidovou kulturu. Uplatňoval zkušenosti z několika oborů ve vzájemně se obohacujících vztazích. Jeho přínos československé fotografii je zcela mimořádný. Ve slovenské Blatnici bylo roku 1988 otevřeno jeho muzeum.
Katalog o životě a díle Huberta Kovaříka (1888-1958). Jedná se opravdu o ojedinělé dílo o autorovi, neboť poslední ucelené dílko o H.K. vyšlo v roce 1962. Současný katalog o formátu 195 x 250 mm má 64 stran. Dozvíte se v něm veškeré informace o jeho životě (autory jsou paní Františka Bajerová, roz. Dosoudilová a Ing. Jiří Baroš), výtvarnou stránkou jeho díla se zabývá Mgr. Andrea Husseiniová z Moravské galerie Brno. Součástí katalogu je část, ve které je inventarizace účastí Huberta Kovaříka na domácích či zahraničních výstavách, jakož i souborný přehled jeho díla, který zahrnuje sochařskou a keramickou tvorbu ( kunštátské a svitávecké období), jakož i malířskou tvorbu. Tuto část připravil rovněž Ing. Jiří Baroš.
Na 32 barevných stránkách jsou k vidění jeho dominantní díla z keramického a malířského oboru, v závěrečné části katalogu jsou unikátní ukázky návrhů a kreseb z autentických skicáků autora, které autoři katalogu měli k dispozici. Stav: nový. Cena 240,- Kč plus poštovné.
Sbírka obsahuje knihy: Člověk a jeho symboly, Červená kniha, Aion, Moderní mýtus, Výbor z díla 1-5, Mysterium confunctionis II a III, Aspekty mužství, Odpověď na Jóba, Vybrané spisy, Paracelsia, Mandaly
jediná kniha, kterou jsem četl je Červená kniha. Ostatní jsou nedotčeny.
Pouze jako celek
Pouze dobírka