Brzdový pedal perak
Kategorie:
Veteráni
Prodám originální brzdový pedal Jawa perak
Podobné inzeráty
Prodam originální zachovale díly na Jawa 250 350 perak FJ zbrojovka, komunista typ 11 a 18, Jawa 175 250 special, Jawa ČZ velka kyvacka pulbuben 250 350 353 354, Ogar 350 typ 12 a cezeta zetka ČZ 125 150 B T C béčko, tecko, cecko odpruzene a neodpruzene. Stav viz foto, v případě zájmu zašlu další. K renovaci bez záruky. Predani Praha, okolí Benešov nebo pošlu i na dobirku i na Slovensko.
Plechová packa dole perak, special - 800Kc
Přední prachovka ČZ 1x - 300Kc
Držák riditek perak, Ogar na opravu - 1300Kc
Matice kolen výfuku perak, Ogar, kyvacka - 600Kc/par
Sroub tuhosti sedla řidiče perak - PRODANO
Radici paka perak - PRODANO
Hvězdicova matice tlumice tuhosti - PRODANO
Ocelová packa nahoře perak - PRODANO
Ocelová packa uprostřed perak - PRODANO
Bakelitova matice tlumice tuhosti - PRODANO
Přední prachovka 2x - PRODANO
Zadní prachovka velka perak ČZ - PRODANO
PODÍVEJTE SE I NA MOJE DALŠÍ INZERÁTY
Jawa Perák 250 dily i FJ:
Spinacka Perak na opravu -1500-spodek hodně zrezlý , Spinacka jiná v super stavu viz jiné moje inzerce mrkněte , kohouty pod nádrž á: 340-400 foto dodám, víko schránky pérák - ulozenka OR 2500 vč linek , stupačky tandem po opravě 1850 ,PŘEPÍNAČ světel Al z pareza peraka 600,,víko spojky FJ leštěné 2900, koš spojky FJ 1800 ,Mobiloil vč drzaku 9600 Kč stojan železný FJ původní opravovány -1200,tlakson perak Kyvacka hezky po opravě 1500, Rozeta perak v hezkem stavu 160 Mm 1700,karburator perak kejvy 1600 funkční co min rok jezdil , mrkněte na další Inzeraty
mrkněte na 10 dalších inzercí - fota i sem dodám .
Jawa Perák kniha.
Histórie legendární značky Jawa Perák 250 a 350
História, vyvoj, technika, renovacia.
Rok vydania je 2016
Kniha je všade vypredana.
Stav je dobra.
Cena je 900Kč
Publikace nám představuje nesmrtelný motocykl Jawa 250 Pérák, který byl oficiálně představen na výstavě v Paříži v roce 1946. V úvodu je zmíněn technický popis a vývoj jednotlivých typů motocyklů JAWA, které Jawě 250/350 Pérák předcházely. Přitom je zdůrazněn klíčový význam Péráků pro vývoj moderního motocyklu i pro rozvoj motorizace u nás. V kapitole technická data jsou uvedeny základní parametry obou příbuzných typů JAWA 250 a JAWA 350 Pérák, vzájemné srovnání obou typů a posouzení jejich předností a nedostatků, které se projevovaly jak v normálním provozu tak i při sportovní využití, zejména v tehdejších motocyklových soutěžích
Doprava možná len so službou Zasielkovna/packeta aj na dobierku.
Zasielkovna-výdajné miesto
Zasielkovna-na adresu.
Možná aj cez slov. Poštou, ale vtedy dobierka nemôžná, len platba vopred na účet. Cena+poštovné
Pozrite si moje ostatne inzeraty
Prodám pěkné, původní katalogy Jawa 250 pérák, Ogar 350 a štítky. Vše originál.
Seznam Ogar 350 2500kc, 3000kc
Seznam pérák 250 červený 2000kc
Seznam pérák 250 světlý 1000kc (nekompletní)
Seznam pérák 250 světlý 2000kc (natržený)
Seznam pérák 250 a 350 A4 2500kc
Štítek 250 1500-2000kc kus
2x 1948, 4x 1949
Štítek 350 Ogar 4500kc
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám díly Jawa pérák:
Přední blatník FJ, nutno upravit vzpěry: 5000,-
Zadní blatník FJ, originál voják:11000,-
Nosič, dlouhé vzpěry FJ, Zbrojovka: 3500,-.
Možná výměna za díly Jawa pérák komunista - rám, pěkná nádrž s kolečkem ve znaku, zadní brzdový buben s rozetou+ brzdový štít komunista průměr 160mm, rámeček předního světla, sklo,parabola, bakelit. spínací skříňka s dvěma civkama, kryty řetězu, karburátor 2924H, tachometr do 120km/h i do 160km/h na 350/18, kryt karburátoru 350/18, vlaštovka (držák) předního sedla+ pruzina, pěkný stojan, brzdový pedál komunista, nádrž Manet 90 nebo nabídněte, oboustranný doplatek možný.
Prodám Jawa 350 Pérák, typ 18.
Rok výroby 1951 (model 1952 - viz. štítek). Nízké výrobní číslo, čili výroba srpen - září 1951.
U péráka proběhla renovace - profesionální lak, ruční linky, profi repase motoru (včetně karburátoru). Nová elektrika. Chromy nové (rámeček, kryt rozety a start páka má chrom původní, velice pěkný). Po renovaci nejetý, jen vystavený.
Všechna čísla sedí s původním AJ štítkem.
Co šlo, nechalo se původní, protože se jednalo o jednokusovou motorku. Včetně veškeré plechařiny, nádrže a pod. Dále např. bakelit součásti, rámeček+sklo, středy kol (jsou v původní barvě i včetně páčky přední brzdy - mně to nevadí "že to není lesklý", mám radši orig. vzhled, než "lesk jak blesk"), krásně zachovalé nízké sedlo + původní pružina (v novém zinku), původní mazničky atd... Originální válce a orig. hlavy pérák, po prvním výbrusu. Absolutní minimum replik, v podstatě jen spotřební a spojovací materiál.
Z hlavních replik:
svody + výfuky (HF)
ráfky (ČR) + Pneumatiky (Heidenau)
bowdeny
hl. stojan
Pérák byl renovován s citem pro detail. Vzorem byl skutečně maximálně původní stav odpovídající roku 1951 (viz. poslední, čb foto z filmového dokumentu z roku 1951).
Motocykl má dovozové doklady pro přihlášení na klasické bílé RZ. Ke konci roku 1951 byl pérák exportován do švédska (proto na předním blatníku chybí držáky na sekyru, do Švédska se nedával, typický prvek exportního motocyklu), před třemi lety dovezen zpět do ČR a následně renovován.
K motocyklu krabice použitých původních dílů (různorodá směs).
Vhodný do sbírky, na ježdění možná škoda. Při rychlém jednání přidám origo návod + origo seznam ND 1952.
Pokud je inzerát online, je stále aktuální.