Brzdová páka s odpojovačem
Kategorie:
Ostatní cyklistika
EVbike Sada brzdových páček pro přímý pohon s odpojovačem (L+R) - EVBIKE
Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru.
Materiál: slitina hliníku, celokovové!
Balení obsahuje:
Pravá a levá brzdová páčka.
určeno pro přímé pohony není kompatibilní se středovými pohony
Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru.
Materiál: slitina hliníku, celokovové!
Balení obsahuje:
Pravá a levá brzdová páčka.
určeno pro přímé pohony není kompatibilní se středovými pohony
Podobné inzeráty
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Kompletní specifikace
Tento základní konverzní set obsahuje klíčové prvky, které budete potřebovat k přestavbě Vašeho kola na elektrokolo. Připravili jsme cenově dostupnou základní variantu s osvědčenou řídící jednotkou, jednoduchým ovládáním a robustním elektromotorem. Ovládání intenzity přípomoci (PAS) ve třech krocích přes LED displej nebo v pěti krocích přes LCD displej.
Lze objednat také s oblíbeným LCD displejem K-LCD5, který zpřístupňuje řadu funkcí a nastavení.
Parametry motoru DWG07 BASE:
Magnety: 20 magnetů / 18 slotů / 20 pólů
Točivý moment: 12,1 Nm
Výkon: 250 W
Napětí: 36 V
Max. otáčky: 270RPM
Průměr: 139 mm
Hmotnost: 3 Kg
Převodovka: ano - planetová
Možnost kotoučové brzdy: ANO
Montážní šířka předního/zadního kola: 100/135mm
Volnoběžka: ano (motor neklade při jízdě bez elektropohonu žádný odpor)
Set NEOBSAHUJE Volitelné příslušenství:
-brzdové páky s odpojovačem
-akcelerační páčku..nutno doobjednat !!!!
Set neobsahuje baterii, plášť a duši spolu s kazetou s kolečky zadních převodů (lze použít jakékoliv standardní do 7-kolečka).
Požadovanou velikost ráfku, barevné provedení (černá/stříbrná) spolu s variantou motoru (přední/zadní) můžete vybrat na kartě produktu. Je možné také dodat s motorem na kazetu (až 10 koleček).
ŘADOU SETŮ REMERX EDITION VÁM PŘINÁŠÍME VYPLEPŠENOU KVALITU VÝPLETU:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C., případně nástupnická nařízení a ostatní platnou legislativu. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!
Montáž akcelerační páčky na kolo je v rozporu s evropskou legislativou (EN15194), týkající se provozu elektrokol na komunikacích, se všemi případnými důsledky pro provozovatele takového elektrokola. Legislativou je vyžadována pomoc motoru čistě ke šlapání (PAS).
Prodám dnes již historické kolo Velamos,
původní lak, pouze na chrániči řetězu renovace
laku, přední bubnová brzda, chybí pouze rukojeti na řidítkách a není původní brzdová páka,nové pláště, neposílám, pouze osobní převzetí Tanvald
KOLO JE CROSSOVÉ / TREKOVÉ
Používané 2 sezony – ježděné pouze v letních měsících.
Kolo je po celkové servisní prohlídce.
Zcela NOVÉ jsou:
- Přesmykač - Shimano
- Přehazovačka - Shimano
- 8 kazeta Shimano
- Řetěž
- Brzdová lanka (vedená rámem)
- Šlapátka
- Řídítka včetně nových pryžových ruček
Ke kolu je tachometr jako bonus, vlastní tachomtr není nasazený na řídítkách. Na kole je namontovaný pouze snímač a vysílač impulzů.
Kolo má odpruženou přední vidlici – vzduchový tlumič.
Původní cena kola byla cca 23 000,- Kč
Nabídková prodejní cena: 14 000,- Kč
Dobrý den prodám bmx Rám: 20,5 ”TT CrMo horní a dolní trubky
Vidlice: CrMo sloupek vidlice, Offset 25 mm
Řídítka: výška 9 ", šířka 29", 4-dílná
Gripy: FIT Crossfit
Představec: FIT Forged Top Load, 50 mm reach
Hlavové složení: FIT 1 1/8" A-Headset
Brzdová páčka: FIT pro 2 prsty
Brzda: FIT U-brake with more Tyre Clearance And Softer Pull Springs
Kliky: Tubular Chromoly, 165 mm length, RHD
Středové složení: Mid, zapouzdřená ložiska
Pedály: Fit Mack- plastový
Řetěz: KMC S1
Převodník: Fit Key 25 zubů, ocelový
Přední náboj: FIT průmyslová ložiska, 10 mm axle, 17 mm nuts
Zadní náboj: FIT Kazeta, zapouzdřená ložiska, 14 mm osa, RHD, 17 mm matice
Přední ráfek: FIT S1W, 36 děr, jednostěnný, slitina
Zadní ráfek: FIT S1W, 36 děr, jednostěnný, slitina
Přední plášť: FIT F/U 20" x 2.4"
Zadní plášť: FIT F/U 20" x 2.4"
Sedlo: FIT Post Combo
Sedlovka: FIT Post Combo, průměr 25,4 mm, délka 200 mm
Objímka: integrovaná Barva: raw