Bprodej starší 250 ctyrkolky
Kategorie:
Čtyřkolky
Prodej čtyřkolky motor po úpravě hlavy. Nový závit na svíčku. Rozebrána po go tlumičů a zadní osy včetně brzd. 250 cm. No
Podobné inzeráty
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Dětská čtyřkolka ideální od 4 let s hydraulickou zadní brzdou, jednou rychlosti vpřed, elektrickým startérem a světly. Ideální čtyřkolka, kterou Vaše dítě vstopí do světa čtyřkolek. Čtyřkolka je ideální pro děti od čtyřech let. Na čtyřkolce je doraz plynu, čím můžete nastavit kolik maximálně lze přidat plyn. Páčky jsou hodně blýzko řidítek, aby na ně dítě dosáhlo. Bržděná je pak hydraulicky zadní náprava a přední je díky tomu stále řiditelná i při prudkém brždění. Čtyřkolka má jednu rychlost vpřed, kterou nějak neřadíte a při řízení čtyřkolky Kayo jen přidáváte plyn a brzdíte. U čtyřkolky je hlavně kladen důraz na bezpečnost, kde důležité díly jsou dotažené maticí a zajištěny proti povolení závlačkou. Plasty dětské čtyřkolky jsou z pružného materiálu a i při větším nárazu neprasknou. Na přední a zadní části čtyřkolky je pak ochranný rám v barvě. Výhodou je také "trhací" pojistka, kterou si dítě připevní k sobě a v případě pádu ze čtyřkolky se stroj vypne a neujede. Síla motoru o obsahu 72 ccm bohatě stačí pro dětské ježdění, ale dokáže uvézt i dospěleho. Stejně silné motory jsou i v nejmenších skútrech pro městské ježdění. Motork je 4 taktní a tedy úplně tichá, aby žádný ze sousedů neslyšel, jak Vaše dítě jezdí třeba za domem.
6.3.2023 - Dětská elektro čtyřkolka ATV FactoryTeam 1000W Zcela nový typ motoru
Nejnovější a nejkvalitnější model elektrické čtyřkolky na trhu. Zcela ojedinělý a dravý design si zamiluje naprosto každý.
Dětská elektrická čtyřkolky FactoryTeam je ideální volbou pro děti, které prozatím nemají žádné zkušenosti s jízdou na čtyřkolce.
Tento model je díky svému silnému motoru 1000W36V ideální, jak pro začátky, tak i pro pokročilejší jízdu na čtyřkolce. Sílný motor si hravě poradí s nerovným povrchem a lehkým terénem. Maximální rychlost této čtyřkolky je až 28Km/h.
Díky elektrickému motoru je čtyřkolka naprosto tichá a nikoho svou jízdou nevyrušuje. Samozřejmostí je u této čtyřkolky přední světomet, zpátečka třípolohové omezení rychlosti.
Záruka 2 roky.
Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené (vyměňujeme nekvalitní matky za matky se silonem na duležitých místech.
Na sms neodpovidam