BMW G650 XCountry
Kategorie:
Enduro
Predam na SK (aj vo vseobecnosti) sa moc nevyskytujuci motocykel BMW G650 XCountry (2007). Motorka je vo vynikajucom stave, sadnut a jazdit. Vela doplnkov original na tento typ od Hepko & Becker (nosic, padaky a kufor), stit Puig. Hlinikovy kufor, hlavny a bocny stojan, Progresivna pruzina zadnej vydlice, predne tlmice up side down. Zadna pneu nova, novy gelovy akumulator.
Dovod predaja: nevyuzivam ho.
Dalsie info telefonicky, mailom.
Cena 4500 Eur
Dovod predaja: nevyuzivam ho.
Dalsie info telefonicky, mailom.
Cena 4500 Eur
Podobné inzeráty
PRODÁM BMW G 650 Xcountry 39KW RV 2009 NAJETO 18900 KM NOVÁ BATERKA PO VÝMĚNĚ OLEJEFILTRU,VZDUCHOVÉHO FILTRU PŘIPRAVENÁ NA SEZONU PERFEKTNÍ STAV
BMW G650 Xchallenge rv. 2007
Koupeno před dvěma lety, na začátku a v průběhu tyto úpravy:
Levé i pravé víko motoru (obě původní mám - jedno odřené, druhé prasklé). Levé vyměněno za model z HQ TR650 (původní trpí na "vymletí" spojkové tyčky - hůř se řadí + nejde neutrál).
Zadní tlumič vyměněn za na míru vyrobený TFX na mou váhu (90kg - lze přenastavit) s externí nádobkou (25 000Kč). Kupováno od Milana Holého z Enduroškoly, montováno v Punkmoto Václavice (tam i servisováno).
Výfuk leovince ztišen tlumivkou ve svodu + originál k tomu.. Vyměněn napínák rozvodového řetězu. Místo papírového filtru instalován pěnový twin air i s kitem + mám jeden náhradní (celkem cca 4 000 Kč).
Koupeno snížené sedlo (upraveno v německu sedlařem s origo potahem ale lepší výplní = pohodlnější na cesty) + originální k tomu.
Přední ráfek vyměněn za kovaný QTech - zadní origo Behr zatím drží.
Byla se mnou 2x v Rumunsku + lokální projížďky.
Více na:
Copyright ©
Prodám BMW g650 x-moto rv.2008, 39kw, najeto 54tis km, dva klíče,nová řetězová sada,brzdové destičky,vše ve výborném stavu, ne sms
Dobry den, prodam BMW Xchallege 650, do provozu 2009, najezd pouhych 11 tis. km, prvni majitel, garazovana, servisovana v BMW, jezdena na okreschach a polnich cestach. Originalni stupacky pro spolujezdce, originalni kryty rukojeti, originalni zadni nosic + cestovni batoh, originalni 12 V zasuvka + BMW dobijecka, originalni hlinikovy kryt motoru. Mozno ridit od 18ti let (A2). Jednoduchy, velmi zachovaly spolehlivy stroj s nizkou spotrebou paliva. Prodavam z duvodu nevyuziti.
Nájezd 40xxx
Pravidelně servisovano
Olej menen po 6000 tisících motul 5100
Vzduchový filtr KN
Nová gelová baterie
Pneu půl roku staré
Mohu přidat originální boční kufry
Ježděné na OMV maxx motion 100octan
USB nabíječka
Vedená servisní knížka
(Bmw f650gs, dakar, sertao)
Nabízím svoji Husqvarnu TE610e, má papíry TE410e ale starterový motor 610 má jako pár dalších věcí asi z SMka. Výhoda toho je, že má větší výkon a můžete ji řídit s řidičákem myslim A2. Rok 1999, výkon kolem 40kw. Budíky ukazujou 32000km, ale nejspíš jsou z původní 410, nekupoval jsem ji od chlapa, který měnil motor tak nevím přesně. Má karburátor KEIHIN FCR MX 41, takže jede fakt slušně. na silnici ujíždí mojí druhý motorce, která má 39kw - BMW G650 xchallenge. Co je nový: Je 150km po rozvodech, 150km nový olej + filtr - jezdim na MOTUL 300V, nová chladící i brzdová kapalina + nová nádobka, nová jednotka CDI od Ignitechu - napájena z palubní sítě, nová zapalovací cívka, kabel i svíčka. Nový palivový kohout i s filtrem, nový náhon tachometru, nové blinkry a pár dalších ptákovin. Motor vypadá v celkem dobrém stavu. Startuje dobře, svítí, bliká, řadí, jede pěkně. Teď co je špatně: Trochu tečou přední vidle a plasty už mají to nejlepší za sebou. Prsa jsou trochu svařovaná, od poslední projížďky s bráchou je z pravého prsa kus ulomený, na zadním blatníku je lepená prasklina a celkově jsou plasty docela zašlé - je na to nějaký přípravek. Do budoucna udělat ventilové vůle, nic víc mě nenapadá. Přidám brašnu na nářadí a pár věcí, co k tomu mam. Prodávám obě motorky, je čas se trochu posunout, tak kupuju Husqvarnu 701.