blatníky na motocykl
Kategorie:
Veteráni
Predám blatníky na motocykl viď. foto.NSU, BSA,
Triumph,Ariel,. Cena 60,-eur komplet.
Triumph,Ariel,. Cena 60,-eur komplet.
Podobné inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page.
Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců.
Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35.
Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku.
Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou.
Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl.
Motocykl je v nedokončené renovaci.
Prodám závodni motocykl pro třidu 50ccm. Rok vyroby 1968. Motocykl je po kompletni renovaci, plně funkční.
5ti rychlostní zavodni prevodovka, zapalovani Krober, suchá spojka..
Závodni prukaz je k motocyklu.
Jedná se o velmi zajimavy, originalni motocykl. Otazky rad zodpovim po telefonu.
Klasická Honda 750, nádherný zvuk. Sedlo není původní, jinak vše jak bylo, v minulosti byla kompletně rozebraná, rám komaxit nástřik, g.o. motoru. Vlastním ji cca 20 let. Platná STK. Doklady rok 84 typ CB 750K, motocykl by měl být rok 80, snad chybně vyplněné při dovozu z Kanady v 90tych letech (motocykl má originál jeden přední kotouč a vzadu buben - americká verze, tam je to pořád rovně a moc není potřeba brzdit). Motorku mám cca 20let. Motocykl není úplně vhodný pro začátečníka, specifické jízdní vlastnosti proti dnešním strojům, žádné jízdní asistenty, má 4 karburátory atd... Nespěchám, moto uloženo a spí v garáž.
Má platné doklady, bohužel špatně zapsaná velikost kol, úřednice napsala přední 16" zadní 18" ve skutečnosti má stroj přední 19 a zadní 16. Tuto skutečnost jsem ochotný zohlednit v ceně.
Raritní francouzský motocykl New Map Baby, r.v. 1938, dětská 3/4 velikost, bez dokladů. Motocykl přivezen před 5ti lety z Francie ve stavu po starší renovaci, částečně funkční a kompletní. Nyní námi provedena rozborka a kontrola motoru, nová ložiska na klice, seřízení, palivové cesty, renovace sedačky, nový elektrosvazek a další potřebné úkony. Nyní plně funkční a provozuschopný. Motocykl byl původně homologovaný pro silniční provoz, je tedy možné, že půjde postavit na veteránské doklady. Před válkou byly motocykly této velikosti ve Francii sériově vyráběny značkou Moto MR (Mandille et Roux) a New Map. Tyto motocykly často sloužily jako atrakce v manéžích a dokonce se na nich pořádaly i závody dětí. Do dnešních dob se jich kompletních a funkčních mnoho nedochovalo a jsou vyhledávanou sběratelskou raritou. Nabízený exemplář je z roku 1938 a osazený nejsilnějším motorem 150ccm, se kterým se "Baby" dodávalo (nejběžnější byly verze s motorem Sachs 98).
Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.