inzerce, prodej, prodám, bazar

Beta Xtrainer 2020

Kategorie: Enduro

Prodám Beta xtrainer 300
rok výroby 2020
1 majitel
najeto 80 mth
pravidelná údržba 80% pneu
výměny oleje po 10mth
výměna brzdové kapaliny brzdy spojka
náhradní sada plastů s přední tabulkou
STK platná
příbal komplet
Možnost odpočtu dph

Bližší info do zpráv a nebo volejte na telefonní číslo 672 213.
Beta Xtrainer 2020
Podobné inzeráty
XTRAINER 300 2T MY23
Beta spouští Xtrainer MY2023! Ať už jste amatér, který hledá své první enduro nebo zkušený enduro jezdec, Xtrainer 300 2T MY23 je pro Vás ideálním řešením. Xtrainer vykouzlí úsměv na tváři všech jezdců.
Beta xtrainer 300 beta RR 300 REKLUSE spojka
Prodám použitou spojku rekluse. Byla namontována na beta xtrainer 300 ale měla by jít i na 250 xtrainer či betu 250 nebo 300 RR Rok 2020 , 2021 Ale měla by jít i na starší modely.
Beta xtrainer 300 beta RR 300
Prodám použitou spojku rekluse. Byla namontována na beta xtrainer 300 ale mele by jít i na 250 xtrainer či betu 250 nebo 300 RRv
KRYTY PÁČEK(Blastry) KTM/HUSQVARNA/HUSABERG/GASGAS
Nové, nepoužité. Doprava v ceně Pasují na: KTM, HUSQVARNA, HUSABERG, GASGAS V případě zájmu napište na email/sms email: m.plevka@ Tel: +420 KTM 150 XC 2014-2020 250 XC 2014-2020 300 XC 2014-2020 250 XC-F 2014-2020 350 XC-F 2014-2020 450 XC-F 2014-2020 150 XC-W 2017-2020 200 XC-W 2014-2020 250 XC-W 2014-2020 300 XC-W 2014-2020 300 XC-W Six Days 2017-2020 400 XC-W 2017-2020 500 XC-W 2017-2020 530 XC-W 2017-2020 250 EXC-F 2014-2020 350 EXC-F 2014-2020 450 EXC-F 2014-2020 500 EXC-F 2014-2020 450 EXC-F Six Days 2017-2020 125 EXC 2017-2020 200 EXC 2017-2020 250 EXC 2017-2020 300 EXC 2014- 2020 400 EXC 2017-2020 450 EXC 2017-2020 500 EXC 2014-2020 530 EXC 2017-2020 690 SMC R 2019-2023 Husqvarna TE250 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 FC TC FE TE FX TX 125 250 300 350 450 701 blástry,Blaster,blástr,Blastry, Blastr,chrániče rukou
XTRIG brýle ROCS TECH Triple Clamps
Prodám XTRIG kompletní brýle včetně klemů (XTRIG FIX). Super stav, minimálně jeté. Osobní předání Jihlava/Brno, nebo mohu zaslat přes zásilkovnu. Pasují na tyto modely: KTM SX125 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM SX144 / SX150 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM SX250 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM SXF250 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM SXF350 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM SXF450 (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM EXC-F 250 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM EXC-F 350 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM EXC400 / EXC450 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022+) KTM EXC500 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) KTM EXC200 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) KTM EXC125 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) KTM EXC250 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) KTM EXC300 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna TC250 2t (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna TC125 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna TE125 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna TE250 2t (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna TE300 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FE250 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FE350 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FE450 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FE501 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FC250 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FC350 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) Husqvarna FC450 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022) GasGas 2020+
Beta RR Enduro MY23 350, 390, 430, 480
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,- Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon. RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,