Beta RR Enduro 2T 300 MY23
Kategorie:
Enduro
Vyrobeno pro ty, co oceňují velký motor s významným točivým momentem v jakékoli rychlosti.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol - komponent ZF. Především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranil jakýkoliv škrtící účinek a zajistil dokonale hladký chod tlumičů. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože se eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje, že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Motocykl tak zůstává ovladatelný i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na styl a funkci je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomické tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motocyklem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu. Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými, čistšími formami, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol - komponent ZF. Především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranil jakýkoliv škrtící účinek a zajistil dokonale hladký chod tlumičů. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože se eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje, že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Motocykl tak zůstává ovladatelný i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na styl a funkci je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve, aby poskytly jezdci větší volnost pohybu, zejména v zatáčkách v motokrosovém stylu s motorkou ostře nakloněnou do zatáčky a s nataženou vnitřní nohou vpřed. Ergonomické tvary než dříve umožňují jezdci zaujmout pohodlí pozice na sedle s motocyklem pevně sevřeným mezi nohama pro ještě lepší zpětnou vazbu. Elegantnější nové kryty také přispívají k přepracovanému, jednoduchému a zásadnímu novému vzhledu. Grafika: všechny modely jsou nyní vybaveny novým celočerveným barevným schématem. Styl grafiky je více minimalistický než dříve, s odvážnými, jasně definovanými, čistšími formami, modernějšími liniemi, které zdůrazňují svalnatý tvar motocyklu a plynule propojují nové kryty s ostatními komponenty.
Podobné inzeráty
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,-
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
RR 125 2T MY23 - nový setrvačník a klikový hřídel. 2-taktní motor 125 má lehčí setrvačník a menší průměr klikového hřídele, než jeho předchůdce. Z hlediska výkonu to znamená rychlejší odezvu na plyn, protože umožňuje, aby se součásti motoru roztočily rychleji a jezdec tak mohl plně využít veškerý dostupný výkon, přestože tento model má méně koňských sil než jeho větší sourozenci. Kliková skříň, kliková hřídel s menším průměrem zabírá méně místa v klikové skříni. Výkonový ventil: Výkonový ventil byl překalibrován, aby efektivně zvládal výbušnější výkon nového motoru. Pro modelový rok 2023 získal dvoutaktní RR 125 nejpodstatnější a nejrozsáhlejší úpravy celé řady 2 taktů. Přibyla vylepšení na pohonné jednotce extra jiskru, kterou mladší jezdci vyhledávají, když ze svých motocyklů ždímají každý kousek výkonu. Beta RR 125 2T Enduro MY23 je ještě rychlejší a citlivější a dokáže obstát ve stejných drsných terénních podmínkách, ve kterých dominují jeho větší sourozenci.
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black
BETA RR 125cc 4T LC enduro - white
BETA RR 125cc 4T LC enduro - red
Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
RR 300 2Str: Ve srovnání s modely RR má nyní válec motoru o objemu 300 ccm upravenou geometrii výfuku a převodového kanálu a jinou hlavu válců v kombinaci s jinak kalibrovaným ventilem výkonu. Hlava válců, odlišná od standardní jak z hlediska upravené geometrie proudění, tak geometrie spalovací komory, zajišťuje vyšší kompresní poměr, což má za následek podstatné zvýšení výkonu. Pro lepší řízení zvýšeného výkonu motoru byl upraven také výkonový ventil, který změnil vnitřní pružinu a systém nastavení, aby byl zajištěn plný a snadno přístupný výkon v celém rozsahu otáček. Balíček doplňuje odlišné časování zapalování.