Benzínový motor LEX 170F 4-takt 7HP 5,2kW hřídel 19mm + olej
Kategorie:
Motory
BENZÍNOVÝ MOTOR LEX 170F + 0,6L motorový olej SAE 10W30.
Náhrada - kopie motoru HONDA GX 160.
4-takt, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Výkon motoru - max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Průměr hnacího hřídele: 19 mm.
Délka hřídele se závitem: 57 mm.
Objem motoru: - 223 cm3.
Max. točivý moment - 17 Nm.
Startování - manuálně.
Elektrické zapalování tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva - benzín.
Spotřeba paliva - max. 2,2 L / hod.
Olej do motoru: SAE 10W30.
Kapacita olejové nádrže - 0,6 L.
Šroub - 157 x 82 mm.
Rozměry - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnost - cca 17 kg.
Vhodný na: generátor, vodní čerpadlo, pila, motokáru a mnoho dalších stavebních strojů + zahrádkářství apod.
NOVÝ s dokladem + ZÁRUKA.
POZOR !
Motor je dodáván bez oleje, proto před prvním spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
BEZ OLEJE NEBO nízké hladině oleje MOTOR NELZE nastartovat !
SVÍČKA NEDÁVÁ jiskru !
První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 25 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Když se díváte přímo na osku - hřídel, směr otáčení je doleva - proti směru hodinových ručiček.
V případě zájmu NOVÁ odstředivá spojka:
135/19 mm s 2-mi řemenicemi na 2 klínové řemeny, cena: 2340 Kč
115/19 mm s jednou řemenicí na jeden klínový řemen, cena: 2280 Kč
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme kurýrem.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Náhrada - kopie motoru HONDA GX 160.
4-takt, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Výkon motoru - max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Průměr hnacího hřídele: 19 mm.
Délka hřídele se závitem: 57 mm.
Objem motoru: - 223 cm3.
Max. točivý moment - 17 Nm.
Startování - manuálně.
Elektrické zapalování tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva - benzín.
Spotřeba paliva - max. 2,2 L / hod.
Olej do motoru: SAE 10W30.
Kapacita olejové nádrže - 0,6 L.
Šroub - 157 x 82 mm.
Rozměry - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnost - cca 17 kg.
Vhodný na: generátor, vodní čerpadlo, pila, motokáru a mnoho dalších stavebních strojů + zahrádkářství apod.
NOVÝ s dokladem + ZÁRUKA.
POZOR !
Motor je dodáván bez oleje, proto před prvním spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
BEZ OLEJE NEBO nízké hladině oleje MOTOR NELZE nastartovat !
SVÍČKA NEDÁVÁ jiskru !
První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 25 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Když se díváte přímo na osku - hřídel, směr otáčení je doleva - proti směru hodinových ručiček.
V případě zájmu NOVÁ odstředivá spojka:
135/19 mm s 2-mi řemenicemi na 2 klínové řemeny, cena: 2340 Kč
115/19 mm s jednou řemenicí na jeden klínový řemen, cena: 2280 Kč
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme kurýrem.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Podobné inzeráty
PRODÁM
Spalovací motor GX160 170F 7KM hřídel 20 mm náhrada OHV 168F 170F s elektrickým startováním
ZDARMA - 12V 7,2 Ah gelová baterie
Nabízíme moderní spalovací motor s přímou vodorovnou hřídelí - průměr 20 mm
Motor se používá v zařízeních, jako jsou:
motorová čerpadla,
zhutňovače půdy,
kultivátory,
sněhové frézy
motokáry atd
Nový spalovací motor o objemu - výkonnější verze osvědčeného motoru 208 m3, 7,0 hp.
Technická data:
7,0 koňských sil
objem 208 ccm
ocelový válec
elektrický start s ručním startováním
spínač zapalování
vybavena snímačem hladiny oleje
průměrná spotřeba paliva 0,9 l/h
rozteč montážních šroubů 75x160 (fazole)
délka hřídele 55 mm (měřeno od olejového těsnění)
šířka klínu 5mm
Závit hřídele 5/16 UNF
*Barva motoru se může lišit od obrázku
12V 7,2Ah gelová baterie
parametry:
Kapacita: 7,2Ah
Napětí: 12V
Maximální vybíjecí proud: 80 A
Rozměry: 150x60x95mm
Kladný pól: levý
Odplynění: žádné
Hmotnost: 2,1 kg
Prodám motory vesměs výrobce mez Mohelnice na 380V (400V). Jednotlivě a nebo všechny za lepší cenu, mám celkem 6ks
Mez Mohelnice 0,75kW, 1380ot/min, hřídel 19mm
Mez Mohelnice 0,55kW, 910ot/min, hřídel 19mm
Mez Mohelnice 0,75kW, 2840ot/min, hřídel 19mm
Prodám nový benzínový stacionární stabilní motor o výkonu 6.5koní, vhodný na traktor, motokáru, vibrační desku, rotavátory, štípačku atd. Motor je čtyřtaktní, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Hřídel je možný 19mm nebo 20mm.
Nejdůležitější vlastnosti tohto modelu jsou:
- Motor japonské konstrukce
- Tvrzená sedla ventilů
- Tvrzená kliková hřídel
- Hliníkový blok motoru
- Japonský karburátor
- Chlazení vzduchem
- 3 kroužky na pístu
Technické parametry:
- Obsah: 192ccm
- Maximální výkon: (7 HP)
- Stálý výkon: (6.5 HP) / 3600 ot./min.
- Obsah palivové nádrže: 3,6l
- Spotřeba paliva na 1 hod .: 0,8l (bezolovnatý benzín)
- Mazání: SAE 10W30
- Obsah mazacího oleje: 0,6l
- Svíčky: BPR6ES (NGK) nebo W20EPR-U (DENSO)
- Průměr hřídele: 19x50mm nebo 20x50mm
- Hmotnost: 19kg
Pošlu i kurýrem na dobírku s platbou při přebírání motoru. Cena doručení je 299,-
Kontakt: 00421940075902 (nebo +421940075902).
Elektropřevodovka, převodový motor:
č.1
Elektromotor: 4 KW – 700 ot/min
Převodový poměr: i = 91
Výstupní otáčky: 7,7 ot/min
Výstupní hřídel: Ø 90 mm
Kroutici moment: 5000 Nm
Hmotnost: 350 Kg
CENA - 25 800Kč
č.2a
Planétová převodovka
Elektromotor: 0,18 KW – 900 ot/min
Převodový poměr: i = 1800
Výstupní otáčky: 0,5 ot/min
Výstupní hřídel: Ø 60 mm
Kroutici moment: 3500 Nm
Hmotnost: 90 kg
K dispozici 2 kusy.
CENA - 15 800Kč/kus
č.2b
Planétová převodovka
Elektromotor: 0,18 KW – 900 ot/min
Převodový poměr: i = 2800
Výstupní otáčky: 0,3 ot/min
Výstupní hřídel: Ø 70 mm
Kroutici moment: 5300 Nm
Hmotnost: 150 kg
K dispozici 2 kusy.
CENA - 17 900Kč/kus
č.3
Elektromotor: 0,04 KW – 850 ot/min
Převodový poměr: i = 1417
Výstupní otáčky: 0,6 ot/min
Výstupní hřídel: Ø 40 mm
Kroutíci moment: 637 Nm
Hmotnost: 44 Kg
Rozměry - D 520 mm, Š 250 mm, V 260 mm
K dispozici stejné 2 kusy.
Cena 8500 kč/kus
č;4
Prodám nepoužitou průmyslnou převodovku Zts Sabinov:
TSA 031 371 - 06 - 1
Převod - 1:71
Hmotnost - 1 050 kg
Hřídele - 42mm; 130mm
Cena dohodou
č;5
Prodám nepoužitou převodovku FLENDER s vlastním chlazením.
Obsahuje čelne ozubeni(2 kola,takže mění otáčky)
Typ: H1 SH 7 b
Vstupní hřídel - 60 mm
Výstupní hřídel - 105 mm
Převodový poměr - 1: 4,9
Hmotnost - 550 Kg
příkon - 80-160 KW
Rozměry - D 750 mm x Š 520 mm x V 600 mm
Rozměry uchycení - 540 mm x 320 mm
Osová výška - 350 mm
CENA - 49 000 Kč
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.