Bentley Continental Drophead 1979
Kategorie:
Veteráni
Es wurden legedlich nur 77 stk. gebaut, zwischen den Produktionsjahren 1965 bis 1999 des legendären und meistproduzierten Rolls Royce Silver Shadow & Bentley T. Dieses Prunkstück hat eine sehr angenehme leichte Patina wie sie bei 40 Jährigen gut gepflegten Fahrzeugen üblich ist. Der Corniche beschleunigt & schaltet alle Gänge samtweich durch, die Bremsen bringen die 2,5t. innert wenigen metern zum Stillstand. Elektrisch funktioniert alles einwandfrei. Selbst die Dachhydraulik öffnet und schliesst das Dach innert wenigen sekunden. Auf Wunsch, kann nach einem Kauf die ein oder anderen Kosmetischen Korrektionen günstig vermittelt werden, damit der Corniche in ein noch besseres Licht gerückt wird. Bei Interesse gebe ich gerne weitere Auskunft telefonisch oder führe nach Terminabsprache gerne eine Videokonferenz am Handy durch, wo wir den Corniche detailliert durchgehen können. Nehme allenfalls einen anderen Oldtimer in Zahlung, vorzüglich britische Sportwagen oder auch das ein oder andere Porsche Modell.
Podobné inzeráty
Prodám karburátory SU. Lze použít na vozy Rolls Royce, MG, Jaguar, Mini, Austin Healy, Triumph Spitfire a další vozy - kompletní systém karburátorů SU - 2 karburátory + mezikus.
Špičkový stav, karburátory vyčištěné a připravené k montáži. Možno použít i jako dekoraci.
Pasuje na všechny vozy Rolls Royce a Bentley s motory V8. Rolls Royce Silver Shadow, Rolls Royce Silver Cloud, Rolls Royce Silver Spirit, Spur, Dawn, Bentley T1, Bentley T2, Bentley S2, S3.
Cena jednoho staršího karburátoru u RR 16000,- Kč. Zde cena za kompletní sadu 2 karburátorů 13000,- Kč
Inzerát platí do smazání
Škoda 110R Coupé r.v.11/1979.Čísla karoserie a motoru odpovídají 63 serii (1.10.1979-31.12.1979).Motor typ 718K značený /4. Původní výrobní štítky.Vůz prošel celkovou renovaci před čtyřmi lety na Slovensku, poté dovezen do Čech. Vůz je momentálně vystaven v muzeu. Možno přihlásit na běžné bílé české značky.
Dobrý den, prodávám vozidlo Bentley Mulsanne Turbo v provedení Turbo, bylo vyrobeno jen 498 kusů (+18 kusů s prodlouženým rozvorem)! Rok výroby 1984. Najeto pouze 35 000 mil , vozidlo v perfektním stavu a bez koroze, kompletně funkční. Bentley Mulsanne Turbo byl představen na autosalonu v Ženevě v roce 1982. Díky obřímu turbodmychadlu Garrett AiResearch nabízel mnohem vyšší výkon. Pod kapotou se nachází motor o objemu 6,75 litru, který díky přeplňování nabízí výkon 332 koní a 660 Nm točivého momentu. Zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje jen během 7 sekund a maximální rychlost je omezena na 220 km/h
Volat pouze vážný zájemci, děkuji.
Prodám Lincoln Continental Town Car 1979. Motor 400 - 6,6 litru, výkon 161 koní, převodovka automatická C6 - tří rychlostní. Výbava vozidla: vyhřívaná zrcátka, 4x elektrická okénka, elektrická přední sedadla, elektrická anténa - nevyjíždí ale motor běží, rádio, tempomat, posilovač řízení a brzd, vyhřívané zadní okno. Na vozidle bylo uděláno: olej motoru a převodovky s filtry, svíčky zapalováni, cívka a kondenzátor zapalování, nový konektor cívky zapalování, repase karburátoru, palivové hadice, některé hadice chladícího okruhu motoru, přední destičky brzd, brzdový válec, přední brzdové potrubí, brzdové hadice přední i zadní nápravy, nová zadní prasátka brzd, nové pneumatiky, nová jednotka zapalováni se snímačem rozdělovače. Zájemci mohu poslat detailní foto a video auta. Cena je včetně DPH.
Nabízím k prodeji velmi zachovalý exemplář Maserati třetí série z roku 1979, s motorem 4,2. Karoserii designoval
Giorgetto Giugiaro. Po technické stránce je Maserati ve skvělé kondici, motor V8 je vybaven raritní manuální
pětistupňovou převodovkou, v této verzi manuál bylo vyrobeno jen několik kusů. Vůz disponuje bohatou kompletní
servisní historií 1979-2016 ve verzi MANUÁL r.v. 10. ottobre 1979 najeto 132 800km Více info přednostně na
whatsapp, nebo telefonicky
Jsem majitelem tohoto pěkného Bentley S1 10 let. Koupil jsem ho v Manchesteru od 3. majitele a po vlastní ose ujel 2 000 km bez závad až na Moravu. Od té doby jsem najel celkem asi 5.000mil. Tento vůz jsem používal jako součást své malé sbírky klasických vozů převážně na místní víkendové výlety pouze za sucha. Vůz je provedený ve velmi pěkné barevné kombinaci a poskytuje tu správnou míru pozornosti. Můžete s ním bez problémů jezdit celý den v dnešním provozu. Je to velmi zajímavý vůz a jízda v něm podpořená zdravým a tichým chodem šestiválcového motoru a hladkou automatickou převodovkou. Interiér má původní pěknou patinu. Karoserie byla před koupí vozu přelakována. Má několik slabých míst kolem podběhů zadních kol a prahů. Vůz jsem pravidelně sám udržoval a provedl několik drobných oprav včetně repase karburátorů a zapalování, výměny termostatu a opravy parkovací brzdy. Důvodem prodeje je můj další projekt renovace, na kterém pracuji. Celkově je vůz v dobrém stavu a je připraven k používání.