Avia nosič kontejnerů
Kategorie:
Nákladní auta
Prodam nosič kontejneru Avie.
motor- 4,5l 116kw cummins
rok výroby 2006 euro 4
nastavba okrinek cts 8tuna dvoupistni
najeto-607xxx
auto je plně funkční,v provozu každý den.
cena dohodou
prosím jen volat nebo sms
motor- 4,5l 116kw cummins
rok výroby 2006 euro 4
nastavba okrinek cts 8tuna dvoupistni
najeto-607xxx
auto je plně funkční,v provozu každý den.
cena dohodou
prosím jen volat nebo sms
Podobné inzeráty
Prodám nákladní automobil tovární značky Avia A 31 Turbo, osazen hákovým nosičem kontejnerů dvoupístovým značky CTS Okřínek. Vozidlo prodávám z důvodu dokončení stavby rodinného domu a již pro něj nemám využití. V perfektním stavu. Po servise. Po STK. Eko poplatek uhrazen. Cena bez kontejneru. Bez možnosti odpočtu DPH.
Posilovač řízení
Barva: modrá
Objem: 3596 ccm
Výkon: 65kW
Největší přípustná hmotnost: 6 tun
Provozní hmotnost: 3 tuny
Rok výroby: 1995
Najeto: 126.978 km
Převodovka: 5-ti stupňová s řazením na podlaze
Nástavba: hákový nosič kontajnerů dvoupíst CTS
STK: do 03/2024
Vozidlo připraveno ihned do provozu.
Avia, Avia A 31 T, Turbo, hákový nosič kontejnerů, hákový nosič kontajnerů, kontajnerovka, konťák, Man, Atego, Náklaďák, suťový
Nové - rok výroby 2022
Barva - stříbrná metalická, Moondust silver
Konfigurace náprav - 4x2
Emisní třída - 6E
Kabina - denní
Rozvor - 4 250 mm
Motor - 8 974 ccm
Výkon motoru - 330 PS / 243kW
Točivý moment
1 300 Nm
Převodovka
automatická 9+1
Pneumatiky
315/80 R 22,5 Pirreli
Provozní brzdy
motorová brzda 220kW
Akumulátor
2x12V 150Ah
Palivová nádrž
350L
zadní náprava odpružená 4 měchy
8t nosnost přední osy
elektronická uzávěrka diferenciálu
kotoučové brzdy, ABS
tažné zařízení 10t
oranžový maják
dešťový a světelný senzor
zadní okno v kabině
rozvor náprav 4 250 mm
HÁKOVÝ NOSIČ TECHNOCAR:
Kapacita nakládání 12 000 kg
Nosnost 12 000 kg
Hmotnost 1 490 kg
Výška háku 1 570 mm
Možná délka převážených kontejnerů 3 800 - 4 900 mm
Posuvné rameno háku (teleskop)
Dva hydraulické válce pro natahování, sklápění a skládaní kontejneru
Nízké těžiště kontejneru díky nízké konstrukci hákového nosiče
2x přídavné odvalovací rolny pro menší tření kontejneru při posuvu teleskopem
Výška háku 1 570 mm dle DIN 30 (na přání zákazníka možní jiná výška háku)
Automatická pojistka háku
Pneumatické ovládání z kabiny včetně blokování chybných operací
Manuální hydraulické ovládání na nástavbě z levé strany vozidla
Hydraulické jištění kontejneru – vnitřní
Světelná signalizace hydraulického zajištění kontejneru
Možnost překládání kontejnerů na přívěs
Olejová nádrž boční nebo přední 60 L včetně filtračního systému v olejové nádrži
Konstrukce pískována a ošetřena základním protikorozním nátěrem
2x nástřik kvalitním horním lakem
STOP tlačítko, prohlášení o shodě CE, schválení MD
Cena: 95.990€ bez DPH ( Cena uvedena v hlavičce je měsíční splátka přepočítána aktuálním kurzem z EUR na CZK )
___________________________________________________
Možnost koupi na splátky pouze za 1.069,-€ měsíčně* !
___________________________________________________
Pro veškeré další informace prosím volejte.
*jedná se o modelový případ s partnerem UniCredit Leasing s 50% akontací na 5 let. Předpokládaná splátka je pouze finanční služba a neobsahuje pojistné.
AdBlue emulátor pro deaktivaci AdBlue systémů nákladních automobilů a simulaci správné funkce tohoto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na principu deaktivace originálního AdBlue systému vozidla a následného zasílání identických hodnot do sběrnice vozidla tímto emulátorem. AdBlue není do výfuku vstřikováno, přesto se řídícím jednotkám vozidla jeví, jako by vše bylo v pořádku. Na palubní desce nesvítí žádné chyby, vozidle projde i emisním testem!
Emulátor je velmi jednoduchý na montáž. Pro vypnutí AdBlue auta se pouze zapojí napájení emulátoru a dva vodiče CAN sběrnice.
►►► V NÁVODU VŠE HEZKY POPSÁNO V ČEŠTINĚ A UVEDENO, KAM PŘESNĚ KONKRÉTNÍ VODIČ ZAPOJIT U DANÉHO AUTA. ZAPOJUJÍ BEZ PROBLÉMU I SAMI ŘIDIČI, přesto však doporučujeme montáž osobou se zkušenostmi v elektroinstalaci.
*** Nabízím nejkvalitnější dostupný SCR-emulator v ORIGINÁLNÍ verzi. Na českém i zahraničním trhu se vyskytují levné kopie tohoto emulátoru, které ačkoliv vypadají podobně, jsou složeny z nekvalitních součástek (chybí přepěťová ochrana, nekvalitní ČIP...). Vyvarujte se prosím koupi těchto kopií u prodejců, kteří se nezdráhají okopírovat i naše texty inzerátu apod.
*** Originál SCR-emulator je jen jeden - poznáte jej podle červeného designu (viz fotografie). Ověřený výrobek z nejkvalitnějších součástek prověřený stovkami montáži. Emulátor odesílá vozidlu data, která byla stažena z běžně provozovaných vozidel. NEHROZÍ VÁM POŠKOZENÍ SYSTÉMU VOZIDLA JAKO U LEVNÝCH KOPIÍ, KTERÉ PRACUJÍ S UNIVERZÁLNÍMI HODNOTAMI! Jen u nás dostanete následnou technickou podporu, detailní návody na montáže atd.
Emulátor simuluje správnou funkci celé AdBlue (SCR systému):
- Řídící jednotky
- Čerpadla
- Snímače hladiny v nádrži
- NOx snímače ve výfuku
- Tlakového senzoru
- Vstřikovače
*** SCR-emulator je univerzální pro všechny značky nákladních vozidel. Emulátor se pro jednotlivá vozidla nijak neprogramuje, pouze se inteligentním přepínačem na zadní straně nastaví požadovaná značka vozidla dle schématu. Emulátor se dá pouhým přepnutím přepínače na zadní straně také zcela vypnout a nechat fungovat opět původní AdBlue systém (pokud je funkční).
Tento AdBlue emulátor od SCR-emulator je vhodný pro tyto vozidla AVIA s motory Cummins:
► AVIA D60
► AVIA D75
► AVIA D90
► AVIA D100
► AVIA D120
► tzn. všechny AVIE či DAEWOO s motory Cummins
►►► Emulátor podporuje normy Euro 4, Euro 5 a EEV
*** Emulátory skladem, odeslání ihned. Poštovné na dobírku = 139 Kč
►►► V PŘÍPADĚ ZÁJMU ČI DOTAZŮ použijte kontaktní formulář níže nebo nás kontaktujte na e-mailu:
►►► INFO@
Prodám 2x TATRU PHOENIX 6x6, 530 HP
1. rozvor 3900mm s 16ti stupňovou automatickou převodovkou ZF TraXon, zadní náprava se stabilizátorem, poloautomatická klimatizace, vyhřívané pneumatické sedadlo řidiče, okno v zadní steně kabiny, kamera, hákový nosič kontejnerů FORNAL NKH 20T - doporučená maximální délka kontejneru 6500mm, dálkové ovládání.
2. rozvor 4500mm s manuální 16ti stupňovou převodovkou ZF EcoSplit, přídavnou 2stupňovou sestupnou převodovkou (redukce), přední náprava 10tun stabilizátor, zadní 2x 11,5t stabilizátor, ECL elektronické nastavení výšky pneumatikého podvozku a sledování zatížení náprav, poloautomatická klimatizace, vyhřívané pneumatické sedadlo řidiče, okno v zadní steně kabiny, kamera hákový nosič kontejnerů FORNAL NKH 20T - doporučená délka kontejnerů 6000mm, dálkové ovládání
Dále můžeme nabídnou tahače DAF i TATRA, jednostranné i třístranné sklápěče, lesovozy, hákové nosiče kontejnerů, stavební vozidla s hydraulickou rukou, vozidla se zemědělskými nástavbami, lomové speciály, a spousty dalších aplikací.
Hydraulický hákový nosič kontejnerů - NOVÝ, NEPOUŽITÝ,r.v.2017 PALFINGER-PALIFT T 20A dle DIN 30 Technické údaje a provedení
- nosnost - natahovací síla 20 000kg ( kontejner a náklad)
- délka nosiče 6 175mm
- hmotnost 2 612kg
- výška háku 1 570mm
- sklopné rameno háku s pneumaticky ovládanou pojistkou
- použitelná délka kontejnerů 4 500 - 7 000mm (vnitřní rozměr)
- zajištování kontejnerů hydraulické vnitřní
- zvuková a optická signalizace zajištění kontejneru
- elektro- pneumatické ovládání z kabiny, (magnetický ovládací panel s kabelem 1,5m pro možnost ovládání mimo kabinu). Dva rychlostní režimy s jemným dosednutím kontejneru na rám nosiče bez vlivu obsluhy - soft -stop, nouzové ruční ovládání na boku vozidla
- na všech hydraulických válcích uzamykací ventily proti poklesu, působící současně jako protipádová pojistka při poškození hadic
- vzájemné automatické blokovaní funkcí, aby nedošlo k poškození nosiče chybou obsluhy.
cena 670.000,-Kč + DPH