Autorádio TESLA 503BV "Omikron", rok 1949/1952, top stav
Kategorie:
Veteráni
Autorádio TESLA 503BV "Omikron", rok 1949/1952, třílampové autorádio kompaktní konstrukce v plechové skříňce, jejíž součástí je i reproduktor. Přehledná skleněná stupnice s cejchováním v metrech i kHz. Součástí nabídky je i odnímatelný vibrační napáječ, umístěný v zadní části přijímače. První autorádio značky Tesla, rok výroby 1949/52, výrobce Tesla Brno, n.p. Původní cena v roce 1949 byla 9500,- Kčs, výborný stav, viz fotografie.
15 fotografií rádia přiloženo.
15 fotografií rádia přiloženo.
Podobné inzeráty
Vozidlo se nachází ve Zlíně. Cena 449 000 Kč.
Riley RM Series je tradiční britský vůz, který byl vyráběn od roku 1945 do roku 1955. Byl to poslední model vyvinutý nezávisle výrobcem Riley před sloučením s Austinem za vzniku BMC v roce 1952. Série RM se původně vyráběla v Coventry, ale v roce 1949 se výroba přesunula do továrny MG v Abingdonu. Modely RM byly prodávány jako Riley 1½ litru a Riley 2½ litru.
VNĚJŠÍ STAV
Vozidlo má původní lak s drobnými kosmetickými nedokonalostmi, které k historickým vozidlům svým způsobem patří. Kožená střecha je rovněž původní a v dobrém stavu. Pneumatiky jsou zánovní, chromové části jsou ve skvělé kondici.
Podvozek byl ošetřen proti korozi a zadní pružiny byly temperovány.
VNITŘNÍ STAV
Všechna sedadla a dveřní výplně byly před 30-ti lety přečalouněny vysoce kvalitní kůží. Jsou velmi pohodlné a pevné. Koberečky a tapecíry jsou v dobrém stavu. Dřevěné obložení i palubovka by snesly jemné vybroušení a přelakování, ale není to nutné. Součástí výbavy je úžasné dobové autorádio, které je napájené přes konektor (není zapojeno). Všechny blinkry i světla svítí a původní trafikátory rovněž fungují korektně.
MECHANICKÝ STAV
Chlouba tohoto vozu. Motor běží úžasně, bez klepání, chrastění nebo jiných podivných zvuků a z výfuku nevychází žádný modrý kouř. Drží dobrý tlak oleje a nepřehřívá se. Převodovka řadí naprosto plynule bez skřípání, všechny synchro jsou v dobrém stavu a spojka funguje jak má.
Zadní náprava je tichá a neduní od nápravových ani kolových ložisek. Odpružení vozidla funguje fantasticky i na nerovných cestách a v mnoha ohledech tlumí lépe, než podvozky soudobých vozidel. Spojka prošla generální opravou a je to znát.
Brzdy jsou ve skvělém provozním stavu a auto táhne v přímém směru a ruční brzda drží auto dobře.
DOKUMENTY
Vozidlo je momentálně na britských SPZ a má všechny potřebné dokumenty k řádnému přihlášení v ČR. V případě zájmu můžeme zajistit potřebnou atestaci pro jednodušší přihlášení kdekoliv v ČR.
Krásný vůz bez investic, se kterým můžete ihned začít jezdit. Sen všech milovníků britských vozidel.
Nemá motor a prevodovku dřevo hotové asi jenom jeden majitel americký generál není original barva nechával lakovat Původní barva byla pastel Green metalizovano,kompletní dokumentace,Rok 1949 jediny rok a pul MK V byl vyrabeno
Prodám Tatra 600 Tatraplan, rok výroby 1952. Předrenovační dobrý stav. Chybí oba zadní kryty kol, rychloměr a hodiny, přední lavice. Jinak kompletní, zbytek věcí vedle některé navíc. Zadní světla, disky apod.
Prodám Jawa 350 Pérák, typ 18.
Rok výroby 1951 (model 1952 - viz. štítek). Nízké výrobní číslo, čili výroba srpen - září 1951.
U péráka proběhla renovace - profesionální lak, ruční linky, profi repase motoru (včetně karburátoru). Nová elektrika. Chromy nové (rámeček, kryt rozety a start páka má chrom původní, velice pěkný). Po renovaci nejetý, jen vystavený.
Všechna čísla sedí s původním AJ štítkem.
Co šlo, nechalo se původní, protože se jednalo o jednokusovou motorku. Včetně veškeré plechařiny, nádrže a pod. Dále např. bakelit součásti, rámeček+sklo, středy kol (jsou v původní barvě i včetně páčky přední brzdy - mně to nevadí "že to není lesklý", mám radši orig. vzhled, než "lesk jak blesk"), krásně zachovalé nízké sedlo + původní pružina (v novém zinku), původní mazničky atd... Originální válce a orig. hlavy pérák, po prvním výbrusu. Absolutní minimum replik, v podstatě jen spotřební a spojovací materiál.
Z hlavních replik:
svody + výfuky (HF)
ráfky (ČR) + Pneumatiky (Heidenau)
bowdeny
hl. stojan
Pérák byl renovován s citem pro detail. Vzorem byl skutečně maximálně původní stav odpovídající roku 1951 (viz. poslední, čb foto z filmového dokumentu z roku 1951).
Motocykl má dovozové doklady pro přihlášení na klasické bílé RZ. Ke konci roku 1951 byl pérák exportován do švédska (proto na předním blatníku chybí držáky na sekyru, do Švédska se nedával, typický prvek exportního motocyklu), před třemi lety dovezen zpět do ČR a následně renovován.
K motocyklu krabice použitých původních dílů (různorodá směs).
Vhodný do sbírky, na ježdění možná škoda. Při rychlém jednání přidám origo návod + origo seznam ND 1952.
Pokud je inzerát online, je stále aktuální.
Predám veterán motocykel ČZ 150 C. Rok výroby je 1952. Motocykel je postaršej renovácií. Pojazdný pekný stav. Nová technická kontrola. Doklady prihlásené na moje meno. Bezproblémový prepis na nového majiteľa. Treba dotiahnuť nejaké detaily. Vhodný na jazdenie po zrazoch, pre zábavu a potešenie aj ako investícia do budúcna. V prípade vážneho záujmu volajte na uvedené telefónne číslo. Motocykel sa nachádza v okrese Levice. Cena je 5500 eur alebo 129000 Kč. Podobné ako Jawa perak.