Auto Vraky
Kategorie:
Ostatní značky
Nabídněte
Koupím jakékoliv vozidlo Může být pojízdné,nepojizdné, autovrak, havarované bez stk.
Vozidlo bude určené na ekologickou likvidaci
Protokol o převzetí vozidla ZDARMA
Odtah ZDARMA
Likvidační papir ZDARMA
Až 20000
nacenim i katalyzátory, litá kola a autobaterie
Koupím jakékoliv vozidlo Může být pojízdné,nepojizdné, autovrak, havarované bez stk.
Vozidlo bude určené na ekologickou likvidaci
Protokol o převzetí vozidla ZDARMA
Odtah ZDARMA
Likvidační papir ZDARMA
Až 20000
nacenim i katalyzátory, litá kola a autobaterie
Podobné inzeráty
Nabízím k prodeji Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6 manual HSE 7 míst. Auto je vyrobeno 12/2004. Auto je Euro 3 bez DPF. VIN - SALLAAA185A314. Auto pochází z ČR. Najeto cca 235000km. Auto nemá tažné zařízení Auto jsme používali jako rodinné. Auto pravidelně udržované. Olej dělán mezi 9 a 10tis včetně všech filtrů. Do oleje přidávána vždy MoS2 přísada od liquid molly. Auto nebylo bourané. Auto jeví z venku i zevnitř kosmetické vady. Drobná koroze rámu a kabiny, majitel přede mnou dělal nástřik podvozku, který by chtěl obnovit. Do každé nádrže nafty přidávána aditiva VIF letní/zimní. Pneumatický podvozek plně funkční jen už si trochu přes víkend sedá, chtěli by vyčistit ventilové bloky.
K autu ještě přidám palivový filtr, olejový filtr, nepoužité sněhové řetězy pro vozidla do 7,5t, zánovní xenony, spojky vzduchového podvozku, povinná výbava, příručka uživatele a v pdf workshop manual.
Na autě klasicky odešla palubní deska, výměna za desku z jiného diska a reflešnutá pomocí IID Tool. Nepodařilo se srovnat tachometr, ukazuje tedy, méně než je najeto. Vše je již zapsané na STK a k velkému techničáku je připojen protokol o výměně počítadla dle zákona č. 193/2018 Sb, §36 ods. 4 Technická do 1/2024.
Výbava:
dva klíče
satelitní navigace,
palubní pc,
pneumatický podvozek,
uzávěrka zadního diferenciálu,
uzávěrka mezinápravového diferenciálu,
kožený interiér,
zvuk Harmon Cardon + logic 7,
xenonové světlomety,
krátké střešní podélníky,
letní origo disky 18‘‘255 – 3mm
zimní origo disky 18‘‘235 – 8mm
boční nášlapy
zatmavěná okna
plnohodnotná rezerva
zadní parkovací systém
přední elektrická sedadla s pamětí
elektricky sklápěná zpětní zrcátka
DSC
redukce
Terrain response
tempomat
automatická dvou zónová AC
dělené zadní sedačky
automatické svícení
automatické stěrače
automatické odbrzdění při rozjezdu
Na autě jsem dodělával:
zaslepení EGR
přisvětlování do zatáček
Webasto předěláno na plně nezávislé ovládané pomocí hodinek Webasto a GSM modulu auto topení nijak neomezuje (dá se jednoduše obnovit)
systém na předehřev kabiny vozu pomocí Webasta
aktualizace firmware palubní desky, aby zobrazovala hodiny na display palubního počítače
3 zablikání při namáčknutí směrových světel
možnost rozsvícení couvacích světel společně s follow my lights home pomocí 3. tlačítka na dálce
vyhřívané přední okno
výhřev sedačky řidiče
integrovaný Bluetooth modul pro přehrávání hudby
možnost přepnutí sat nav do RRS módu
diagnostikou vypnuta funkce samo zabrzdění při vyjmutí klíčku ze zapalování
vnitřní tlačítko pro otevření vrchní části kufru
Opravy na vozidle:
ve 160tis dělán přední a zadní rozvod včetně všech kladek a řemen příslušenství
Vše se sem bohužel nevejde, rád dopošlu na mail. Dohoda na ceně možná.
Dobrý den, prodám svůj Saab 9-3 Aero kombi s náhonem na všechna 4 kola (XWD) s jasně prokazatelnou historií, plnou servisní knížkou z autorizovaných SAAB servisů. Auto má aktuálně najeto 179tis km. Je stále v provozu. Motor 2.0 turbo, označení B207R s výkonem 177 KW spojen s manuální 6 stupňovou převodovkou.
Auto je v téměř plné výbavě. Má šíbr, vyhřívaná elektricky ovládaná kožená sedadla, tempomat, doplněnou a plně funkční klimu, ozvučení Bose, aftermarket rádio (bluetooth, handsfree, zrcadlení obrazovky telefonu a další) dále z výbavy: parkovací senzory, natáčecí bixenonová světla s novými výbojkami a další běžné věci.
Auto je po velkém servise, který jsem dělal při dovozu před přesně 2 lety. Tzn. ve 169tis km. rozvody, vodní pumpa, nové turbo, nová spínačka, nový klima kompresor a kondenzátor, nový vlnovec a zadní část výfuku, běžný sevis haldexu, komplet zadní brzdy, nové xenonové výbojky (servis od pana Suchomela)
Od té doby se dělal běžný olejový servis, tyčky stabilizátoru, zadní ložisko. Vždy auto dostalo, co potřebovalo. Teď jsou na řadě přední silentbloky v ramenech, které se buď stihnou vyměnit před prodejem nebo o ně bude ponížena cena auta.
Mimo tento servis jsem nechal auto strojně vyleštit a aplikovala se keramická ochrana laku Carpro CQUK v hodnotě 15tis kč. Auto pouze ručně myto a pravidelná péče o kůži (i od předchozí majitelky)
Teď nové STK, platné do 2/25. Plně funkční auto v hezkém udržovaném stavu. Auto se prodává na originálních Saab R18 kolech. Teď na zánovních Hankook zimních pneu + k autu dám letní pneu Michelin Pilot Sport4, které jsem kupoval v létě 2022.
Tento Saab je moc pěkná alternativa k vozům jako je Volvo V70/V60, Škoda Octavia RS, Opel Insignia, Opel Vectra, BMW E91 330 a mnoho dalších.
Více info telefonicky.
Nabízíme díly z tohoto vozu. Info:na e-mail,nebo od 8.oo hod do 16.oo hod na tel:
další díly k vozům:
Nabízíme díly z tohoto vozu.
Informace na e-mail,nebo od 8.oo hod do 16.oo hod na tel:
Další díly k vozům :
Nabízím k prodeji Discovery 3 rok výroby 2007 s motorem 2.7 TDV6 140kW. Auto je koupeno v ČR a sice v Roko Motor Zlín. První majitel vlastnil vůz 10 let, tedy do roku 2017. Pak si auto koupil starší pán, který bohužel zemřel a na autě se v rámci dědického řezení vyřádili překupníci - skončilo totiž v aukci. Díky tomuto osudu má ale auto málo najeto, protože s ním nikdo mkoc nejezdil. Prvních 10 let servisováno v autorizáku a je k dispozici kompletní výpis servisní historie.
Doplňky na voze jako zvýšené sání LR G4, anténa na CB vysílačku, přídavná světla LR viz poslední foto(jezdím aktualně bez nich), nájezdové plechy podvozku atd koupeny a montovány v autorizovaném servise - viz historie.
Prvních 10 let auto jezdilo v terénu, nicméně ne jako offroad ale spíše Overlanding. Bylo v MAroku, Bosně atd. Kdo krajiny zná tak ví, že je to o šotolinách a šutrech - žádné topení auta v blátě a trápení na jednom nesjízdném kopci. Typu používání odpovídal servis, takže již dvarkát komplet podvozek vše origo LR(ramena spdoní horní předek + zadek, stabiky unibaly táhla ložiska..prostě vše..) zrepasované řízení, dělané EGR ventily.
Původním majitelem dělány rozvody včetně pumpy někdy v roce 2017
V roce 2023 na cca 170tis km děláno:
- termostat hlavní dole na hadicích
- termostaty chladičů EGR ventilů
- Přední kardan
- zadní kardan
- alternátor
- startér
- baterie
- rozvody přední + zadní včetně vodní pumpy
- olejové čerpadlo
- motorový olej 5W40 + MoS2 přísada
- Proplach automatu včetně filtru
- a spoustu dalšího....sdělím vážnému zájemci
JEdna se o výbavu S ale se zimním paketem = výhřev čelního skla, zadních i předních sedaček, trysek ostřikovačů.
Auto ma minimum koroze a najeto pouze 174000km. Výpis km a servisní historie k vozu. Dva klíče
Auto určeno pro někoho kdo ví co kupuje.
AAA ani auto ESA a podobní nevolat. Špekulanti si taky ušetří práci...
Dohoda o ceně u auta
Prodám svoji Imprezu, kterou jsem měl jako daily na zimu. Ta už pomalu končí a mám vyhlédnuté nové auto.
Základní info:
Motor: 2.0 boxer 92kW s redukcí převodovky, permanentní 4x4 (50:50), Lpg
Výroba: 05/2005, původ CZ
Najeto: 279 xxx Km (při 217 tis ale dle minulého majitele měněný motor za nový s nájezdem 80 tis., při tomto se dělaly i rozvody)
Výbava: tří ramenný sportovní volant, sport. sedačky s bočním vedením, 2 din dotykové rádio s navigací, bluetooth, AUX a USB, funkční aut. klima, el. okna a zrcátka, dodělané kvalitní LED potkávací světla od Libura Kulkuse, zatónované zadní okna
- auto má dále dodělané tažné zařízení na 1600kg, na zakázku dodělané podložky na zvýšení nad tlumiče o 3,5cm, dodělaný duralový kryt pod motorem 4mm tloušťka, takže auto celkem vhodné jako pracant např. do lesa.
Začnu negativama:
Auto je spíše takový otloukánek. Má dost kosmetiky, klasika u Subaru koroze zadní části, lemy (prozatím ošetřeno a na technickou se napasovaly plastové lemy, vypadá to solidně), na podvozku se na nerovnostech začaly ozývat sem tam nějaké čepy nebo silentbloky, platnost bomby na LPG končí příští rok (technická ale až 2025, takže stačí řešit za 2 roky), dále je auto vedeno v TP jako nákladní N1, jediné mínus, že je vedeno papírově jako 4 místné. Jinak mě víc nenapadá.
Pozitiva:
Auto je technicky v pěkném stavu, aktuálně po servisu - svíčky, zap. kabely, komplet sada těsnění ventilových vík (šrouby, víka, svíčky), nová lambda před kat, levé přední ložisko, komplet brzdy - třmeny, kotouče, desky, geometrie a hlavně nová technická do 2/2025 + revize na plyn, dále tuto zimu nové zimní pneu. Motor startuje hezky, olej nijak výrazně nemizí, vodu nežere, necuká.
Na Imprezu má poměrně zachovalý spodek, nápravnice, výfuk, prahy apod. jen povrchová koroze, žádné díry.
K autu je taková samo-domo serviska od 153 tis. km, je v ní celkem dost peněz. Celkově je auto v solidním technickém stavu, jezdím s ním každý den.
V případě zájmu pište první SMS.