inzerce, prodej, prodám, bazar

Auditing pro manažery - Wolters Kluwer

Kategorie: Hobby, odborné knihy

Auditing pro manažery aneb proč a jak se overuje učetní záverka, rok vydání 2013.
Kniha je zcela nová.
Auditing pro manažery - Wolters Kluwer
Podobné inzeráty
Knihy etikety a bontonu - prodám
MALÁ KNIHA ETIKETY - PRO FIRMU A ÚŘAD - aut. Ladislav Špaček nakl MF MALÁ KNIHA ETIKETY - PRO MANAŽERY - aut. Ladislav Špaček nakl MF VELKÁ KNIHA ETIKETY 100 - aut. Ladislav Špaček nakl MF VYSOKÁ ŠKOLA BONTONU (500 typů do pohody a nepohody) aut.Formáčková,Zindelová) nakl.Čs.spisovatel . Prodám levně tyto knihy telef. kontakt .
Výkladový lexikon pojmů tržní ekonomiky a Škola marketingu
Výkladový lexikon pojmů tržní ekonomiky Autor: Josef Vlček Základní přehledné vysvětlení významů pojmů užívaných ve světě financí a podnikání. Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod Vydáno: 1992, Victoria Publishing Vazba: vázaná, omyvatelná Počet stran: 215 s. : grafy, schémata ; 24 cm Stav: perfektní, pěkný Cena: 65,- Poštovné: doporučený dopis 65,-Kč Osobní převzetí: zdarma Podívejte se prosím také na mé další nabídky. Škola marketingu - Malcolm H.B.McDonald, Peter Moris Kniha autorské dvojice Donald-Morris je svým způsobem unikátní. Jde o ekonomický komiks, který názorně a srozumitelně vysvětluje všechny základní pilíře marketingově orientovaného podniku. To však nijak nesnižuje její odbornou hodnotu. Kniha může být dobrou učebnicí pro každého, kdo s marketingem teprve začíná, uvítá ji ale i zkušený manažer působící v oboru už roky. Název: Škola marketingu - ilustrovaný průvodce pro manažery Autor: Malcolm H. B. Mac Donald a Peter Morris Vydání: 1. Praha Nakladatel: J. Kanzelsberger Rok vydání: 1992 Počet stran: 103 s. Stav: dobrý, listy pevně drží Cena: 65,- Poštovné: obyčejný dopis 35,- Kč, doporučený dopis 69,-Kč (i zásilkovna) Osobní převzetí: zdarma Podívejte se prosím také na mé další nabídky. Při nákupu obou knih jedno poštovné (65,-Kč).
Projektový management, 2. aktualizované a doplněné vydání
Druhé vydání nejprodávanější publikace o projektovém managementu je komplexním průvodcem pro všechny projektové manažery, vedoucí projektů, podnikatele a studenty. Kniha se podrobně věnuje všem fázím řízení projektu a také specifickým oblastem integrovaného řízení projektů, a to tak, aby předkládané poznatky byly bezprostředně využitelné v praxi. Druhé vydání obsahuje novou kapitolu zabývající se rozšířenými procesními modely PM a řízením projektů ve specifických prostředích, jako je multiprojektové prostředí, multikulturní prostředí, řízení v malých organizacích či specifika velkých projektů a řízení virtuálních týmů. Výrazněji rozšířena je oblast projektové kontroly a zajištění a kontroly kvality, řada dalších témat je aktualizována a doplněna. Autorka v knize prakticky objasňuje základní principy a úkony řízení projektů v souladu se světovými trendy moderního PM: od přípravy, plánování a zahájení projektu přes vlastní řízení projektu až po projektovou kontrolu a uzavření projektu. Srozumitelně se věnuje také řízení rizik a řízení kvality projektu a odpovědnosti a etice vedoucího projektu. Publikace vychází z metodologií předních světových teoretiků a profesionálních organizací projektových manažerů.
Outdoor trénink pro manažery a firemní týmy
Vladimír Svatoš, Petr Lebeda, 2005, jako nová
Kniha Funky Business navždy- Nordström A Kjell
Funky Business navždy - Jak si užít kapitalismus -Nordström A Kjell, Ridderstrale Jonas Vzpomeňte si, jaké to bývalo dřív. V podnikání šlo především o to, aby lidé nosili ty správné, předpisově šedé obleky a často používali kapesník. Firmy žily v jednotvárnosti. A pak... Věci se změnily. Šedá už nebyla jedinou barvou. Byla zde najednou spousta různých barev, možností, úkolů, konkurentů, hádanek a krizí. Firemní svět objevil funk. První kniha našich autorů - Funky Business - čerpala právě z této mnohobarevné firemní palety. Povzbuzovala manažery z celého světa, aby vzali barvu ve spreji a vytvořili ty nejpestřejší a nejvelkolepější vzory, jaké si jen umí představit. Svět jim podlehl. Funky Business byl dosud vydán v 31 jazycích ve více než 60 zemích světa. Byl zvolen jednou z nejlepších ekonomických publikací všech dob a stále se v rekordních objemech prodává po celém světě. Pokračování této knihy, Karaoke kapitalismus, se neslo na funkové vlně a také se stalo mezinárodním bestsellerem. Tvůrci Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus, Kjell A Nordström a Jonas Ridderstrale, jsou nyní velmi žádáni jako řečníci. V přehledu Thinker 50 se umístili na 9. místě. Autoři vzali Funky Business a předělali ho tak, aby odpovídal nové ekonomické realitě. Pusťte se do něj! Funky business "jede" na plné pecky a přitom si stále uchovává čistotu funku. Funky Business navždy aneb Jak si užít kapitalismus obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezkoumány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Užijte si kapitalismus! Buďte navždy funky!