Audi A4 Avant 1.9 TDI 96KW
Kategorie:
Audi
Rozhodl jsem se prodat svou opečovávanou Audi A4 avant s vyhledávaným motorem 1.9 TDI v nejsilnější řadě 96kW
Důvodem je, že mi v práci nabídli firemní auto a nemám tedy důvod živit 2 auta.
Původ vozu
Nechal jsem si ho dovést z Itálie před cca 5lety. Šlo mi o to, aby nebyl rozsolený spodek. Sám jsem s ním přes zimu moc nelítal.
Specifikace:
- Rok výroby 2004
- A4 avant - combi
- motor 1.9 TDI 96kw
- manuální převodovka 6 stupňů
- najeto 280tis. +
- nafta se spotřebou cca 5,5l/100km
- barva zelená metalíza - bez zásadních vad
- interiér velmi zachovalý
Výbava: (alespoň krátce)
- parkovací senzory zadní
- posilovač řízení včetně nastavitelného volantu
- ovládání radia na volantu
- klimatizace a topení (funguje na hned)
- ESP, ABS, venkovní teplota, opotřebení brzd, hlídání funkčnosti světel...
- dvojité dno kufru
Prostě nadstandard Audi z té doby. Ještě dodám, že originální rádio jsem obohatil o systém, který místo CD měniče tahá MP3 z USB flash disku v kastlíku. Ukážu. Super věc.
Opravy za mého vlastnictví
- poloosy
- zavěšení kol
- rozvody
- EGR ventil
- přední brzdy včetně kotoučů
- nová baterie (obecně se nakopne motor na první dobrou i při mínus 20)
- a další drobné úpravy
5 let jsem ho servisoval u velmi šikovného mechanika.
Takovej ten IronMan, který zkušeně a s láskou ladí tvojí káru ve svojí garáži.
K vozu dodám všechny faktury od provedených oprav.
Musím říct, že je to celkem bezproblémové auto.
DŮLEŽITÉ INFO K CENĚ!
Důvodem nižší ceny je “nediagnostikovaná" chyba. Jde o to, že motor za studena kope při plynu.
Po pár km stačí vypnout/zapnout a zase v pořádku. Někdy stačí prostě párkrát znovu nahodit motor už při startu. Začlo to dělat teď v zimě.
Mechanik to dával na diagnostiku a nic to neukazuje…taky to není pravidlo, protože sem tam se rozsvítí kontrolka motoru a jindy zase ne.
(Viz. foto budíku, které jsem fotil dneska a nic to nehlásilo)
Možná jde o váhu vzduchu nebo podobnou kravinu za pár stovek, ale já už to řešit nebudu. Mohl bych, ale jezdím prostě jiným.
Abych byl fér, tak z neznámé příčiny mi prasklo čelní sklo. Dávám foto a zohledňuji na ceně.
Taky už to nebudu řešit.
Žádné další skryté vady nevidím.
Jinak je to fakt spolehlivý vůz a abych byl upřímný, zbavovat se mi ho nechce…ale musím. Nedává smysl živit 2 auta.
Pro další informace mě kontaktujte na čísle 670645.
Prosím, volejte a pište pouze v případě vážného zájmu. Nebudeme se okrádat o čas.
V případě solidního a rychlého jednání jsem samozřejmě ochoten se bavit o ceně.
Důvodem je, že mi v práci nabídli firemní auto a nemám tedy důvod živit 2 auta.
Původ vozu
Nechal jsem si ho dovést z Itálie před cca 5lety. Šlo mi o to, aby nebyl rozsolený spodek. Sám jsem s ním přes zimu moc nelítal.
Specifikace:
- Rok výroby 2004
- A4 avant - combi
- motor 1.9 TDI 96kw
- manuální převodovka 6 stupňů
- najeto 280tis. +
- nafta se spotřebou cca 5,5l/100km
- barva zelená metalíza - bez zásadních vad
- interiér velmi zachovalý
Výbava: (alespoň krátce)
- parkovací senzory zadní
- posilovač řízení včetně nastavitelného volantu
- ovládání radia na volantu
- klimatizace a topení (funguje na hned)
- ESP, ABS, venkovní teplota, opotřebení brzd, hlídání funkčnosti světel...
- dvojité dno kufru
Prostě nadstandard Audi z té doby. Ještě dodám, že originální rádio jsem obohatil o systém, který místo CD měniče tahá MP3 z USB flash disku v kastlíku. Ukážu. Super věc.
Opravy za mého vlastnictví
- poloosy
- zavěšení kol
- rozvody
- EGR ventil
- přední brzdy včetně kotoučů
- nová baterie (obecně se nakopne motor na první dobrou i při mínus 20)
- a další drobné úpravy
5 let jsem ho servisoval u velmi šikovného mechanika.
Takovej ten IronMan, který zkušeně a s láskou ladí tvojí káru ve svojí garáži.
K vozu dodám všechny faktury od provedených oprav.
Musím říct, že je to celkem bezproblémové auto.
DŮLEŽITÉ INFO K CENĚ!
Důvodem nižší ceny je “nediagnostikovaná" chyba. Jde o to, že motor za studena kope při plynu.
Po pár km stačí vypnout/zapnout a zase v pořádku. Někdy stačí prostě párkrát znovu nahodit motor už při startu. Začlo to dělat teď v zimě.
Mechanik to dával na diagnostiku a nic to neukazuje…taky to není pravidlo, protože sem tam se rozsvítí kontrolka motoru a jindy zase ne.
(Viz. foto budíku, které jsem fotil dneska a nic to nehlásilo)
Možná jde o váhu vzduchu nebo podobnou kravinu za pár stovek, ale já už to řešit nebudu. Mohl bych, ale jezdím prostě jiným.
Abych byl fér, tak z neznámé příčiny mi prasklo čelní sklo. Dávám foto a zohledňuji na ceně.
Taky už to nebudu řešit.
Žádné další skryté vady nevidím.
Jinak je to fakt spolehlivý vůz a abych byl upřímný, zbavovat se mi ho nechce…ale musím. Nedává smysl živit 2 auta.
Pro další informace mě kontaktujte na čísle 670645.
Prosím, volejte a pište pouze v případě vážného zájmu. Nebudeme se okrádat o čas.
V případě solidního a rychlého jednání jsem samozřejmě ochoten se bavit o ceně.
Podobné inzeráty
Po dlouhé rozvaze bych k prodeji nebo výměně nabídl svou Audi 80 B4 Avant 1.9TDi, 1Z 66KW, rok výroby 1995. Vůz je ve velice pěkném stavu. Z výbavy přední elektrická okna, airbagy, klimatizace (ted momentálně nefunkční, protože jsem vyndal klimachadic, náhradní mám, ale ještě jsem ho nestihl namontovat), přední anatomická sedadla, přední tapce s velkou kapsou, tažné zařízení originál Audi s 13ti pinovou zásuvkou. Předělané audio na radio z Audi A6 C5 včetně zesilovače. V kufru vyjímatelný subwoofer. Vše uděláno, tak aby se dalo vrátit do originálního stavu. Původní originální rádio Audi přidám. Centrální zamykání na dálkové ovládání a alarm Jablotron.
Nájezd je cca 56xxxx km, denně s ní jezdím.
V autě je motor a převodovka co mají najeto ani ne 200xxx km. Společně se spoustou dalších věcí je měnil minulý majitel, který se o ní taky příkladně staral. O většině mám i tabulky kdy se co dělalo a kolik to stálo.
Je opravená kabeláž ke žhavičům, žhaviče nové.
Ted na podzim čerstvá STK.
Na přelomu října a listopadu výměna oleje a filtrů. Současně s tím pretesneno a seřízeno vstřikovací čerpadlo, komplet nové brzdy ATE. Předek předělán na brzdy z A6 C5. Chlazené kotouče průměr 288mm. Nové Lemforder silentbloky v napravnici, nová přední ramena, nové tyčky stabilizátoru. Vyčištěné a pretesnene sání, egr ventil je zaslepeny.
K vozu tři sady alu kol. Jedna sada originálních kol Audi s letními pneu 205/60 R15, druhá sada originálních kol se zimními pneu 195/65 R15, třetí sada pěkných kol s letními pneu 205/55 R16. Dále přidám funkční původní motor s převodovkou a spoustu dílů (minimálně na vozejk). Prodávám po dlouhé rozvaze a důvod je jednoduchý. Je nás o jednoho víc a B4 nám začíná být malá.
Případně bych ji vyměnil za Audi A6 C4 Avant 1.9 TDi nebo 2.5TDi, Audi A6 C5 Avant 1.9TDi nebo 2.5TDi, Audi A8 D2 2.5Tdi, Audi A6 C6 Avant 2.0TDi, Volvo V70 2.5TDi první generace, Volvo 850 2.5 TDi, Volvo 740, 760, 940, 960 vše pouze combi. Nabízím pěkné auto a na výměnu taky požaduju pěkné auto. Auto si servisuju sám, tak aby odvezlo mě a rodinu vždycky tam kam má.
Dobrý den, rád bych od vás koupil Audi Avant 1.9 TDI viz níže..
Audi a4 b5 avant 1.9 tdi 81 kW /85kw může být i Quattro (budu rád za Quattro)
Audi a6 c4 2.5 tdi 85kw
Audi a6 C5 1.9 TDI 81kw/96kw
Nájezd do 350tis
Aby měla nějakou výbavu, aspoň 4xel okna atd atd
Cenu si představuji do 30 tis, záleží na domluvě samozřejmě
Pište prosím na email či WhatsApp atd
Audi A4 Avant B9 (combi) 2.0TDi 140 kW Sportline (Common-Rail)
Stav tachometru 167 000 km
Koupeno jako nové v ČR
Rok výroby 6/2016
Automatická převodovka 7.st (S tronic "DSG")
Výkon motoru 140kW (190 koní)
Pohon všech kol 4x4 QUATTRO
Šedá metalíza
Pravidelný servis v autorizovaném servisu (Audi|Autocentrum BARTH)
Servisní kniha, Záruka mobility
NEBOURANÉ, NELAKOVANÉ
STK do 6/24
2x klíč
Bohatá příplatková výbava (Ultra, Sport, S-line)
Matrix LED světlomety, Dynamické světlomety, Ambientní osvětlení interiéru, 19" alu V-design Audi, Advanced key pro akční paket Lifestyle, Akční paket Lifestyle, Asistenční paket City a Tour, Audi Connect, , Audi smartphone interface, Audi Soundsystem, Audi Virtual cockpit (virtuální budíky), Elektrické sedadlo řidiče, Multifunkční zkosený volant (kožený paket plus), Navigace MMI® plus a MMI touch, Paket odkládacích prostor (osvětlení přihrádek a držáků nápojů), Alcantara/kůže, sportovní sedačky (S-line sportovní paket), termoizolační čelní sklo, tónovaná skla vzadu (Privacy, boční a zadní okna termoizolační), el. sklopná vnější zrcátka, vyhřívané přední sedačky, digitální automatická 3 zónová klimatizace, bezrámové zpětné zrcátko.
Asistenti:
Line assist (vedení v jízdních pruzích), Adaptivní a prediktivní tempomat (ACC), Front assist, Side assist (hlídání mrtvého úhlu), Sign assist (rozpoznávání dopravních značek), Audi pre sense city (nouzové brždění), Audi Drive select (volba jízdních režimů), dynamický podvozek, zadní parkovací kamera, Audi parking system (přední a zadní parkovací senzory), asistent vyhýbání, asistent vyparkování, asistent rozjezdu do kopce, dešťový senzor, asistent dálkových světel.
Zesílené nárazníky pro linii sport, Isofix, Airbagy full size, el. víko kufru, el. parkovací brzda, kontrola tlaku v pneumatikách, bluetooth, Wifi hotspot, DAB rádio, bezdrátová nabíječka telefonu (Qi), hlasové ovládání, Apple CarPlay/Android Auto, USB/SD, mobilní připojení, el. vyhřívaná zrcátka, nádrž na AdBlue (SCR-Tank) 24 litrů,
Auto je ve velmi pěkném stavu, udržované, čisté a po nekuřákovi.
AUDI ložisko předního kola Meyle
skladem 11 ks cena za kus 620 Kč
A4, A4 Allroad, A4 Avant, A5, A5 Sportback, A6, A6 Allroad, A6 Avant, A7 Sportback, A8, Q5, R8, R8 Spyder, A6 C7 Avant, A4 Allroad B8, A6 C7, A6 Allroad C7, A4 B8 Avant, A4 B8, A8 D4
PORSCHE
MACAN
AUDI
4H0498625, 4H0498625A, 4H0498625A, 4H0498625B, 4H0498625C, 4H0498625D, 4H0498625E, 4H0498625F, 4S0598625, 8K0407607, 8K0407625A, 8K0407625E, 8K0598625, 8K0598625
PORSCHE
8K0407625B, 95B407625, 9A740762501
Prodám Audi A6 Avant Sport 50 TDI quattro S line 210 kW 8HP (Firmament Blau metalíza), r.v. 3/2020, naj. 39.850 km.
Silná / úsporná motorizace. Tovární záruka Audi do 3/2025 či 100.000 km. Osobně dovezeno 08/2021 z DE (21.240 km) od 1. majitele (zaměstnanec Audi Ingolstadt). Pravidelný servis pouze u autorizovaného dealera Audi. Vše doloženo. Servisní kniha, palubní literatura + dva plnohodnotné klíče vč. ovl. pro nez. top. samozřejmostí (lze ovládat také přes mob. tel.).
Garantuji původ, stav a počet najetých km. Nehavarováno.
Ojedinělé provedení, nadstandardní výbava. Mild-Hybrid technologie, kompletní S line paket + černý strop, paket černé optiky, čalounění sedadel Alcantara / kůže, multifunkční sportovní kožený dole zploštělý volant s pádly řazení, MMI plus s touch response + aktivní Audi Connect, virtual cockpit, Audi drive select s režimem efficiency, progresivní řízení, asistent rozjezdu do kopce (Auto Hold), hlasové ovládání, Audi smartphone + music interface + phone box, HD Matrix LED + dynamické blinkry, Bang & Olufsen Premium Sound System s 3D ozvučením, asistenční paket Tour + City (veškeré dostupné asistenty), 360° kamera, panorama, nezávislé topení / ventilace s časovým předehřívačem, el. ovládání víka kufru (taktéž pohybem nohy) + kolejničkový systém, komfortní klíč (bezklíčkové ovládání), samostmívací vnitřní a vnější zpětná zrcátka (el. sklopná), el. nastavitelná sedadla (řidičovo s pamětí), vyhřívaná sedadla vpředu a vzadu, ambientní a konturní osvětlení (30 barev), adaptivní stěrače s integrovaným ostřikem, paket odkládacích prostor, tónovaná + zatmavená skla, Isofix, sklopné tažné zařízení (využito sporadicky pouze pro nosič kol - třetí SPZ k dispozici) atd.
Alu Audi Sport 21" vč. bezpečnostních šroubů + certifikované pneu Pirelli (AO). Veškeré příslušenství.
Ježděno převážně jen delší, dálniční trasy (ohřátý / dochlazený motor, Verva Diesel).
Garážováno, pouze ručně myto. Nekuřácký interiér. Stav nového vozu.
Autobazary apod. prosím nereagovat. Jen vážní zájemci.
Dobrý den,
prodám svou Audi A4 Avant s motorem 1,9 TDI 96kW.
Rok výroby: 2002
Nájezd: 378xxx km
Auto má svoje mouchy, proto ta cena. Napíšu sem vše, nehodlám se s někým zpětně dohadovat, že jsem něco zamlčel.
Začnu tím nejzávažnějším a to je asi turbo. Auto netáhne tolik jako dřív, občas lehce škubne a zahulí. Diagnostika nic nehlásí.
Druhá radost je padající nafta. Audince se občas nechce startovat, protože nafta z trubek spadne zpět do nádrže. Údajně netěsnost někde na palivovém systému. Při parkování čumákem z kopce startuje bez problémů.
I přes tyto dvě závady je vozidlo pojízdné a schopné odjet po vlastní ose.
Další nedostatky:
-Netěsnost na výfuku (při otevřených oknech smrdí dovnitř)
-unavené zadní pružiny (nové dám k autu)
-klima nechladí
-LP blatník (ťukanec z parkoviště + koroze spodního růžku - viz. foto)
-Přihrádka před spolujezdcem KO (rozbitý otevírací mechanismus)
-občas se rozsvítí kontrolka brzdového obložení, v servisu mi bylo řečeno že je to jen načlý kabel. Neřešil jsem.
A teď taky pár pozitiv:
Litá kola Audi 18' s pneu Matador (jeté jednu sezonu)
STK do 6/2024
Rozvody dělány ve 297xxx km
Audince je 20 let, takže nějaká ta kosmetika a osahané vypínače se najdou. Sedačky pohodlné, neprosezelé. Plechy zdravé, vyjma zmíněného blatníku a teček od kamínků na kapotě.
Super spotřeba, nájezd až 1200km na jednu nádrž.
Ideální pro někoho kdo má čas a prostor si to dát dohromady. Myslím, že když dostane trochu péče, nadělá ještě hodně parády. Já už jsem pořídil něco jiného a na Audi nemám čas.
Cena 32 tisíc. Při rychlém jednání dohoda možná.
BAZARY NEVOLAT!
Krásný den všem