audi 100cc C3 - 1.8 r.v. 1985
Kategorie:
Veteráni
prodam audi 100cc C3 r.v. 1985,naj.104tkm, stresni okno ..
veteran, pekny stav... nove svicky + kabely
Cena k jednani
Moznost dovozu
veteran, pekny stav... nove svicky + kabely
Cena k jednani
Moznost dovozu
Podobné inzeráty
Prodám tvarově nádherný, velmi zajímavý a velmi vzácný skútr zn. MONET & GOYON STARLETT "S2GDC" MACON z roku výroby 1954 . Obsah motoru 98cc.
Startuje se ručně pákou. Dvoutaktní motor S2G - 98cc - VILLIERS . Dvoustupňová převodovka . "Revmaplechy" po bocích vč."podnožních" plechů . Vestavěná nádrž . Chlazení motoru vzduchem. Spojka a ovládání převodovky na levé straně řídítek (řadí se stejně jako např. na našem Stadionu) . Originál zrcátko. Startuje se ručně pákou (ta je na pravé straně skútru). Přední teleskopická vidlice Grégoire s variabilní pružností . Závěsné sedlo zn. J.REYDEL s centrální pružinou . V předním světle samozřejmě žlutá francouzská žárovka a vestavěný tachometr.
Skútr je v původním, hezky zachovalém, zcela kompletním, pojízdném stavu vč. dobové zadní SPZ, která se shoduje s SPZ na předním blatníku. Barva původní - zelená kladívková.Krásný 69 let starý originální stav.
Nabízím k prodeji Service bulletin - Přehled technických zpráv - 1976-1985 pro osobní vozy Škoda řady Š105, Š120,Š130, Rapid. Uvádí detailní změny na všech 14 skupinách v časové ose tak jak byly zaváděny do ser. výroby, popisuje technické změny, důvody jejich změn, vlivy na jízdní a jiné vlastnosti atd. Vydalo OTS AZNP MB v roce 1985.Kompletní, zachovalý stav, nepoškozeno. Poslední strana č. -227-.
Prodám Simson s51 Elektronik r.v. 1985 , první majitel od roku 1985.Krásný stav, původní zelený lak, nastříkané blatníky a vyfuk,nový potah sedla. Plně pojízdný, 8.3.2023 platná technická na 4 roky, do 8.3.2027. Startuje, troubí, svítí, bliká a brzdí.
Nabizim sest tater 613 v predrenovacnim stavu, vozy v ruznem stavu karoserii, s tp i bez, moznost nahradnich dilu k oprave, zajisteni vyvareni, vse na dohode. Nouzove ustajeni na zahrade pet mesicu, zadne dlouhodobe kompostovani.. (-; vozy byly v hale.
1) tatra 613-2 1980 tp spz kastle na roky velmi dobra, jen predek lokalni koroze, motor ok, velmi dobry kus na renovaci. 200000.-
2) tatra 613-3 1977 tp spz vse stareho formatu, prestavba na typ 3 s vin 13 mistnym, velmi pekna kastle, nove predni blatniky, kapota, podlaha, jen prahy a par drobnosti udelat, motor ok. 200000.-
3) tatra 613-3 1985 bez tp spz kastle dobra, predek podlahy ok, udelat prahy, par lokalnich mist jinde. Motor ok. 80000.-
4) tatra 613-3 1985 zruseny tp (pujde dohledat) kastle slabsi, zadni levy lem hin, podlahy dobre, horsi tunel topeni, motor lpg ok. 60000.-
5) tatra 613-3 1985 bez tp horsi stav, motor nezkousen, udelatelna kastle. 60000.-
6) tatra 613-1 1979 odhlaska novy tp tuning na model 3, ale predni nove blatniky, stresni okno, podlahy slabsi, motor lpg dobry. 120000.-
Ponúkam tento poklad garáže Excalibur Roadster V 1985.(investičné auto)
Toto vzácne auto je vyrobené jedno z 55tich v tejto sérii. Auto je na slovenských historických značkách.
Vozidlo vlastním 6 rokov. Žijem dlhodobo v zahraničí,preto ponúkam pre nadšenca a milovnika toto vozidlo.Ja nemám čas na svojho koníčka.
Je to V8 motor,objem 5003cm3.K autu je kompletná história. Pre zaujimavosť cena auta bola 111 000 dolárov( cca 2 rodinné domy v tom období v USA) v roku 1985.K vozidlu mám aj originál faktúru z daného obdobia.Tieto autá vlastnia vo svete iba celebrity a významný ľudia.(Plati to aj pre tento kus).
Viac informácii mail alebo Whatsapp.
Poprosím iba seriózne a vážne ponuky.
cena 98000 euro
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.