Asistent/ka v obchodním a klientském oddělení
Kategorie:
Administrativa
Společnost myWorld, s.r.o. hledá do týmu komunikativního kolegu/kolegyni.
NÁPLŇ PRÁCE:
* písemný i telefonický kontakt s obchodními partnery, se členy našeho nákupního společenství a v případě potřeby také s našimi kolegy v zahraničí
* práce s interními administrativními systémy
NAŠE PŘEDSTAVA:
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
* střední úroveň znalosti angličtiny (nebo němčiny)
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zaměstnání s perspektivou dalšího rozvoje
* individuální přístup
* praktické benefity
* výborná dostupnost MHD (Praha 6 - Dejvice)
* moderní pracovní prostředí
NÁPLŇ PRÁCE:
* písemný i telefonický kontakt s obchodními partnery, se členy našeho nákupního společenství a v případě potřeby také s našimi kolegy v zahraničí
* práce s interními administrativními systémy
NAŠE PŘEDSTAVA:
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
* střední úroveň znalosti angličtiny (nebo němčiny)
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zaměstnání s perspektivou dalšího rozvoje
* individuální přístup
* praktické benefity
* výborná dostupnost MHD (Praha 6 - Dejvice)
* moderní pracovní prostředí
Podobné inzeráty
NÁPLŇ PRÁCE:
- nábor nových pracovníků na projekty v oblasti strojírenství a automotive
- zadávaní inzerce na pracovní portály v rámci ČR, SR
- práce na soc. sítích FB, IG, výhodou
- vedení menšího tímu do 3-5 lidí na oddelení
- denní telefonická komunikace a osobní pohovory s ucházeči
- tvorba databáze v interním systému společnosti
POŽADUJEME:
- vzdělání středoškolské s maturitou
- zručnost s práci office balíčku: word, excel, outlook, powerpoint
- zkušenost s práci např.: na náborovém oddělení nebo callcentru výhodou
- řidičský průkaz: B výhodou ne podmínkou
- loajalita a kreativní myšlení
- samostatné racionální rozhodování
NABÍZÍME:
- dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu
- kancelář s vybavením
- firemní telefon, notebook
- zaškolení
- možnost karierního rustu včetně platu
- nástup ihned po domluvě
PLAT nástupní:
35.000 Kč brutto, stravenky, příspěvek na jizdne + letní a zimní prémie
Krásný dobrý den všem,
HLEDÁM PRAKTIKANTA / STÁŽISTU do mezinárodní firmy Ehrlich Energy , která se úspěšně zabývá fotovoltaikou, a to nejen v České republice!
Hledám spolehlivé, samostatné, komunikativní studenty s chutí něčeho v životě dosáhnout, a učit se novému od zkušenějších.
Získat razítko a doporučení firmy pro praxi v oboru, bez složitého hledání vhodných firem.
! Ostrava a okolí !
Nabízené pozice :
-> MARKETING / FINANCE
-> REKRUTACE / PERSONALISTIKA
-> TECHNICKÉ ODDĚLENÍ
-> ODDĚLENÍ DOTACÍ A ÚČETNICTVÍ
Benefity dle domluvy... "na míru" pro každého kandidáta.
Za sdílení i případné nabídky, či zájem... předem velmi děkuji.
Příjmu telefonistu a telefonistku pro nevolávání schůzek obchodním zástupcům pro tyto oblasti mezinarodní dopravy a spedice.
Zkušenosti v těchto oblastech vítány.
Jedná se o dlouhodobou a zajímavou práci. Požadujeme: dobrou organizační schopnost, komunikativnost, znalost PC, spolehlivost, časovou flexibilitu, postivost a ochotu pracovat.
Možnost pracovat z domova, vhodné pro ženy na mateřské, DPP, DPČ, OSVČ
V případě zájmu zašlete svůj životopis na email: info@
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.: