Asistent/ka prodeje - pobočka Svitavy
Kategorie:
Administrativa
HLEDÁME PARŤÁKY
Bav se prací ‼️
Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu
Více info tě to
Tak nás kontaktuj
Tel: 602 106
Email: svitavy@
Bav se prací ‼️
Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu
Více info tě to
Tak nás kontaktuj
Tel: 602 106
Email: svitavy@
Podobné inzeráty
HLEDÁME PARŤÁKY
Bav se prací ‼️
Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu
Více info
Zaujalo tě to
Tak nás kontaktuj
Tel: 602 106
Email: svitavy@
DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU
HLEDÁME ASISTENKU ‼️
✅ od 1.5.2023
✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě
Co nabízíme❔:
✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek
✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře
✅ odpovídající finanční ohodnocení
✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku
✅ Multisport kartu
✅ pravidelné vzdělávání
Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@
Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď.
Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy.
Co od Vás očekáváme:
• Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou
• Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
• Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost
• Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou
Co bude Vaším úkolem:
• Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
• Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp.
Co Vám nabídneme:
• Motivační finanční ohodnocení
• Přátelský kolektiv
• Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
• Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
• Žádný velký open space, jen kancelář
• Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto)
Životopis poprosíme na: info@
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini.
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info: