Asistentka, asistent.
Kategorie:
Administrativa
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini.
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420