inzerce, prodej, prodám, bazar

Asistentka

Kategorie: Administrativa

Hledám šikovnou posilu, která mi pomůže s péčí o klienty. Jde o pozici s různorodou náplní práce, která bude odpovědná za komunikaci s klienty, přípravu smluvní dokumentace. Zaškolení a každodenní podpora nadřízeného je jasná věc.
A jaká bude vlastně tvoje pracovní náplň?
•telefonická a emailová komunikace s klienty, domlouvání schůzek s klienty
•příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace a následná archivace
•administrativní činnosti
Co ti za to na oplátku nabídnu?
•férové finanční ohodnocení + odměny
•různorodou práci, ze které určitě nebudeš trpět syndromem vyhoření
•smysluplnou práci
Co čekáme od tebe?
•máš ve věcech pořádek a umíš si organizovat čas
•umíš telefonovat a domlouvat schůzky s klienty
•jsi precizní při vyřizování požadavků
•ovládáš MS Office
•tvým druhým jménem je spolehlivost a samostatnost
•máš milý a přátelský přístup

Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Volejte na číslo +420520562
Asistentka
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele společnosti Nástup možný IHNED. Náplň práce:  Psaní obchodních dopisů  Kopírovací a skenovací práce,  Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)  Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.  práce z domova Požadujeme: znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti"); vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost. Tel-
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Asistentka, asistent.
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini. Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz. Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Asistentka
Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.