Asistent/ka
Kategorie:
Administrativa
Možná hledáme právě vás do našeho týmu! Pokud vás stereotyp unavuje, chcete se naučit něco nového, pracovat samostatně v uceleném kolektivu, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.
Pokud nevíte, naučíme vás.
Pokud nemůžete, pomůžeme.
Pokud nechcete, nepotřebujeme vás.
Pracoviště: Kladno
roman.abgaryan@
+420
OSVČ: vítana
Pokud nevíte, naučíme vás.
Pokud nemůžete, pomůžeme.
Pokud nechcete, nepotřebujeme vás.
Pracoviště: Kladno
roman.abgaryan@
+420
OSVČ: vítana
Podobné inzeráty
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
EUROTRADINGGROUP s.r.o. Do svého týmu hledáme šikovného kolegu, nebo kolegynini.
Náplň práce: fakturace, příjem zboží na sklad, komunikace se zákazníky, objednávky, zpracovávání firemní dokumentace, administrace e-shopu. Místem výkonu práce je Smržovka 468 51. Své životopisy prosím zasílejte emailem. Jednosměnný provoz.
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou a prodejem krbových kamen. Víće info:
Hledám práci v administrativě jako personalista, nebo jako asistenet jednatele, referent, technik, technolog, mistr, apod. vyřizování pošty, PC, objednávky, vedení agendy, apod. Nejlépe částečný úvazek dohodou nejlépe dva až čtyři dny v týdnu. Jsem muž 50 ÚSO stroj, pedag. a soc. práv. vzdělání. Nejlépe ve strojírenství, stavebnictví, pedag. sociálně právní oblasti. Nejlépe na vlakové trase: Benešov, Říčany, Praha a okolí, nebo Benešov, Tábor a okolí. Ihned k dispozici(pouze max. čtyři dny v týdnu)Nabídky pouze od 200 Kč čistého na hodinu. Dohoda. Tel. .
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komplexní podpora činnosti generálního ředitele
Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře)
Řešení operativních úkolů a požadavků
Příprava podkladů pro jednání
Organizace schůzek, porad, obchodních jednání
Praxe v realitách,zprostředkování uvěru
Atraktivní ohodnocení
Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy
Možnost profesního růstu a seberealizace
Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou
Aktivní využití AJ-výhodou
Práce na plný úvazek
Flexibilní začátek i konec pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Řidičský průkaz B
Dobrý den. Aktuálně do své firmy v České Lípě sháním nové kolegy. Potřebuju obsadit dvě pozice. Jednu manažerskou, druhou asistentskou. Velkou výhodou je časová flexibilita a zajímavé finanční ohodnocení. Tuto informaci potřebuju dostat mezi co nejvíc lidí, proto využívám sílu sociální sítě. Je aktuálně ve vašem okolí někdo, koho by tato pracovní příležitost zajímala?! Uchazeč musí absolvovat 15ti minutový pohovor, kde se dozví veškeré potřebné informace. Jedná se především o administrativu a komunikaci se zákazníky. Můžeme společně někomu změnit život. Za doporučení odměna 5.000 Kč.
Společnost myWorld, s.r.o. hledá do týmu komunikativního kolegu/kolegyni.
NÁPLŇ PRÁCE:
* písemný i telefonický kontakt s obchodními partnery, se členy našeho nákupního společenství a v případě potřeby také s našimi kolegy v zahraničí
* práce s interními administrativními systémy
NAŠE PŘEDSTAVA:
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
* střední úroveň znalosti angličtiny (nebo němčiny)
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zaměstnání s perspektivou dalšího rozvoje
* individuální přístup
* praktické benefity
* výborná dostupnost MHD (Praha 6 - Dejvice)
* moderní pracovní prostředí