AKUMULÁTOR LI-ION LG 48V, 16 AH PLAST
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Pozor, tyto akumulátory vyrábíme přímo my na naší lince v ČR !!!
Specifikace:
Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita: 15,4 Ah
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
Doba nabíjení: 5A - 3 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 25A
Max. vybíjecí proud: 50A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ne
Indikátor stavu aku: ne
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm
Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg
Nabíjecí konektor: XLR
Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR
Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod
Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti!
Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
Specifikace:
Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita: 15,4 Ah
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
Doba nabíjení: 5A - 3 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 25A
Max. vybíjecí proud: 50A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ne
Indikátor stavu aku: ne
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm
Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg
Nabíjecí konektor: XLR
Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR
Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod
Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti!
Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
Podobné inzeráty
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Specifikace:
Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V
Montážní šířka předního kola: 100mm
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)
Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A.
Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu.
Hmotnost pohonu 6,6 kg
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48 V, 36 V
Umístění pohonu Přední, Zadní
Velikost ráfku 20"
Výkon pohonu 1000 W, 750 W
Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Hlučnost pohonu
Prodám nevyužitou, používanou baterii pro e-kolo či e-koloběžku.
Typ článků: Li-ion značkové Panasonic NCR-18650PF
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 14,5Ah - 696 Wh
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Standarní nabíjecí proud: 2A
Maximální nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 20A
Max. vybíjecí proud: 40A (5s)
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.) do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Příslušenství: plastový dok s ližinou, nabíječka 48V/2A, 2x klíč zámku
Vhodné pro motory 250W až 1000W.
Původní cena: 14.990,-
Jedná se o používané zboží, které jeví známky používání, foto je pouze ilustrační.
Prosím o komunikaci pouze přes email, děkuji!!!
Prodám používanou baterii
Typ článků: Li-ion značkové Panasonic NCR-18650PF
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 20,3 974 Wh
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Standarní nabíjecí proud: 2A
Maximální nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 30A
Max. vybíjecí proud: 60A (5s)
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ano, pro nabíjení externích zařízení (telefon, GPS atd.) do 1A
Indikátor stavu aku: ano
Příslušenství: alu dok s ližinou, nabíječka 48V/2A, 1x klíč zámku
Vhodné pro motory 250W až 1000W.
Původní cena: 16.990,-
Jedná se o používané zboží, které jeví známky používání, foto je pouze ilustrační.
Prosím o komunikaci pouze přes email, děkuji!!!
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na