Aktivní volání firemních kontaktů
Kategorie:
Administrativa
Hledáme spolupracovníka na aktivní linku.
Průzkum zájmu o nové technologie a dotace.
HO nebi kancelář v Pardubicích s perfektním zázemím.
Odměna za kontakt 200,- + bonus z úspěšného obchodu.
Průzkum zájmu o nové technologie a dotace.
HO nebi kancelář v Pardubicích s perfektním zázemím.
Odměna za kontakt 200,- + bonus z úspěšného obchodu.
Podobné inzeráty
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici :
Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav
Co budete dělat:
• Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod),
• Zástup hlavního dispečera
• Komunikace se zákazníky a dopravci
• Organizovat import, export z EU s externími dopravci
• Řešit operativní problémy
• Plánovat, optimalizovat a řídit
Co od Vás očekáváme?
• Zkušenosti na pozici speditér / dispečer
• Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti
• Přesnost a důkladnost
• Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou
• Aktivní řešení problémů
• Samostatnost i spolupráci v týmu
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list
Nástup možný ihned
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Hledáme telefonní podporu pro obchodní team.
Jak práce vypadá?
- budete kontaktovat firemní zákazníky
- požadavky zákazníků předáte na obchodního zástupce
- nejedná se o aktivní prodej
Očekáváme
- dobré argumentační schopnosti
- znalost práce na PC - MS office
- příjemné vystupování
- proaktivní přístup
- samostatnost
- ochotu učit se novým věcem
- vlastní notebook s přístupem k internetu
Nabízíme
- dynamický a neustále se rozvíjející obor telekomunikací
- možnost kariérního posunu a osobního rozvoje
- práce z domova
- stabilní a dlouhodobou spolupráci
- hodinová mzda + odměna dle vykonané práce
- možnost práce na částečný úvazek
- výhodný mobilní tarif
- spolupráce formou Živnostenského listu
Zajímá Vás něco dalšího? Nebojte se nás zeptat!
V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na: hrabek.jakub@