inzerce, prodej, prodám, bazar

Aktivní volání firemních kontaktů

Kategorie: Administrativa

Hledáme spolupracovníka na aktivní linku.
Průzkum zájmu o nové technologie a dotace.
HO nebi kancelář v Pardubicích s perfektním zázemím.
Odměna za kontakt 200,- + bonus z úspěšného obchodu.
Aktivní volání firemních kontaktů
Podobné inzeráty
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Hledáme nového kolegu/kolegyni v administrativní oblasti
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti. Práce obsahuje: zpracování objednávek a s tím související komunikaci fakturaci a administrativní práce s tím spojené výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu hlídání a zpracovávání firemních podkladů komunikaci s úřady Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD). Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce. platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@ Okna Tanvald, s.r.o.
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici : Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav Co budete dělat: • Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod), • Zástup hlavního dispečera • Komunikace se zákazníky a dopravci • Organizovat import, export z EU s externími dopravci • Řešit operativní problémy • Plánovat, optimalizovat a řídit Co od Vás očekáváme? • Zkušenosti na pozici speditér / dispečer • Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti • Přesnost a důkladnost • Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou • Aktivní řešení problémů • Samostatnost i spolupráci v týmu Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list Nástup možný ihned V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Obchodní zástupce
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Asistent a osobní řidič ředitele společnosti
Přijmeme na VPP osobního asistenta ředitele společnosti. Požadujeme znalost práce microsoft office, všeobecnou znalost administrativní práce na počítači, řidičský průkaz skupiny B, alespoň komunikační úroveň AJ, časovou flexibilitu, slušné společenské vystupování na reprezentativní úrovni - dress code - oblek. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, výhodný tarif pro neomezené volání a neomezená data a adekvátní ohodnocení, hodinová mzda 150 Kč / hod čistého, řízení SUV Mercedes Benz, po celém území ČR a EU. Vhodné pro studenty VŠ. CV zašlete na adresu director@ tel.:
Telefonní podpora obchodního teamu
Hledáme telefonní podporu pro obchodní team. Jak práce vypadá? - budete kontaktovat firemní zákazníky - požadavky zákazníků předáte na obchodního zástupce - nejedná se o aktivní prodej Očekáváme - dobré argumentační schopnosti - znalost práce na PC - MS office - příjemné vystupování - proaktivní přístup - samostatnost - ochotu učit se novým věcem - vlastní notebook s přístupem k internetu Nabízíme - dynamický a neustále se rozvíjející obor telekomunikací - možnost kariérního posunu a osobního rozvoje - práce z domova - stabilní a dlouhodobou spolupráci - hodinová mzda + odměna dle vykonané práce - možnost práce na částečný úvazek - výhodný mobilní tarif - spolupráce formou Živnostenského listu Zajímá Vás něco dalšího? Nebojte se nás zeptat! V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na: hrabek.jakub@