Administrativní pracovnice (HR oddělení)- Holešovice
Kategorie:
Administrativa
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Podobné inzeráty
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Společnost TECH-VOLT, s.r.o. hledá administrativní pracovnici na plný nebo částečný úvazek.
Pracovní náplň: zpracování dokladů členěných na zakázky, podkladů pro mzdy, pokladních dokladů, pracovní smlouvy, podklady pro účetní, podkladů pro administrativu menší firmy dle potřeby. Životopisy zasílejte na e-mail: info@
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí.
Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.