Administrativní práce velkoobchodního skladu
Kategorie:
Obchod a prodej
Práce ve velkoobchodním skladu: obsluha a komunikace se zákazníky, fakturace, reklamace, provozní pokladna.
Pracovní doba : pondělí - pátek 8:00 - 16:30
Dovolená : 4-5 týdnů
Čistá mzda 20.000,- kč
MAJDU s.r.o.
Hatě čp.524
Příbram III
e-mail: majdu@
telefon: 077 023
Pracovní doba : pondělí - pátek 8:00 - 16:30
Dovolená : 4-5 týdnů
Čistá mzda 20.000,- kč
MAJDU s.r.o.
Hatě čp.524
Příbram III
e-mail: majdu@
telefon: 077 023
Podobné inzeráty
Kdo jsme:
naše firma Knihy&Škola prodává učebnice, školní potřeby a logické hry
do naší menší prodejny ve Vyškově OD Kojál působící 20 let hledáme energickou a zodpovědnou osobu na pozici prodavačky pro obsluhu prodejny
Co u nás můžete čekat:
zajímavá a různorodá práce
příjemná, čistá, moderní prodejna
přátelské, pozitivní pracovní prostředí
stabilní zaměstnání na plný/částečný úvazek v prosperujícím oboru knihkupectví
pracovní smlouvu a platové ohodnocení odpovídající kvalitě práce
slevy na veškerý sortiment
Požadavky:
práce na PC (znalost Zásilkovny výhodou)
vítaná praxe z obchodu, pokladna
komunikativnost, příjemné vystupování
spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
nadšení a chuť do práce
praxe není nutná, vše rádi zaučíme
schopnost učit se nové věci a přizpůsobovat se změnám
Náplň práce:
starost o chod prodejny
pomáhat zákazníkům s výběrem sortimentu
práce za pokladnou
doplňování zboží
práce s agendou e-shopu
Úvazek:
plný úvazek, zkrácený úvazek, brigáda
Plat:
20 000 Kč - 25 000 Kč
Pokud máte zájem se k nám připojit, zašlete nám svůj životopis na náš e-mail: info@ nebo zavolejte na +420 nebo se zastavte přímo v naší prodejně ve Vyškově, Nádražní 2/1 OD Kojál.
Hledáme mezi nás dalšího parťáka. Jsme malé, mladé vinařství s vlastním eshopem a prodejnami v Uherském Hradišti.
Tvoje práce bude různorodá a obsahuje:
- dva dny v týdnu komunikaci a návštěvu nových/stávajících zákazníků (práce v terénu), řešení objednávek + administrativa
- tři dny na prodejně: obsluha zákazníků, kontrola prodejen, kontrola skladu a příprava objednávek z eshopu
Požadujeme:
- potravinářský průkaz
- aktivní řidič sk. B
- časová flexibilita
- spolehlivost, pečlivost, organizační schopnost
- komunikativnost
- schopnost samostatné i týmové práce
Nabízíme:
- práce na HPP
- firemní benefity
- firemní telefon
- pestrost pracovní náplně
- PLAT: 19 000 - 35 000,-
Firma METRUM s.r.o. se sídlem v Přerově se zabývá výrobou, dovozem a distribucí stavební chemie, materiálů, lepidel, tmelů, olejových lazur a souvisejícího sortimentu pro stavebnictví. Významnou část sortimentu firmy tvoří výrobky zn. ČESKÝ STAVITEL, COROTOP a KOOPMANS. Historie firmy sahá až do roku 1992. V současnosti zajišťujeme distribuci po celé České republice, Slovensku a Polsku.
Vzhledem ke stálému růstu a rozšiřování našich aktivit hledáme do našeho týmu:
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ
specialistu pro divizi stavební systémy v regionu
Středočeský kraj a Královéhradecký kraj
Náplň práce:
• denní návštěva zákazníků
• progresivní rozvoj svěřeného regionu, rozvoj stávajících zákazníků, akviziční práce, prodej sortimentu
• pravidelná komunikace a stálé budování vztahů se zákazníky
• práce s informačním systémem HELIOS
• administrativní činnost související s výkonem funkce obchodního zástupce
• monitorování a hodnocení situace na trhu
• pravidelný reporting a účast na poradách
Požadujeme:
• bydliště v regionu výhodou
• pozitivního a zapáleného profesionála zaměřeného na své výsledky a týmovou spolupráci
• odborníka pro poskytování seriózních informací v klíčových oblastech stavebních systémů
• znalost práce na PC
• výborné komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení a loajalitu k firemním zásadám
• řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
• ochotu se průběžně vzdělávat a učit se novým věcem
Nabízíme:
• motivující finanční ohodnocení(40-70tis.hrubého)a firemní benefity
• stabilní a perspektivní společnost
• profesní školení zaměstnanců
• zajímavou práci
• možnost osobního a profesního růstu
• služební automobil
• mobilní telefon
• notebook
Cílem vedení společnosti je vytvářet takové pracovní podmínky a prostředí, které vybízí k vynikajícím výkonům a k osobní seberealizaci.
Písemné nabídky včetně strukturálního životopisu s fotografií zasílejte na adresu: personalni@
Hledáme pravou ruku pro naši firmu! Těšíme se na člověka, který bude pro nás oporou a bude roznášet jen dobrou náladu uvnitř i vně firmy. Jsme stabilním technologickým a klíčovým partnerem v oblasti chlazení a mražení v gastronomickém, chemickém a zdravotnickém odvětví. Pojď s námi
pracovat v malém týmu na velkých i malých zakázkách. Cítíš se na to? Tak nám dej vědět.
Co budeš dělat?
Práce obchodního asistenta je důležitá. Budeš zpracovávat obchodní informace z prodejů, tvořit nové obchodní příležitosti a reprezentovat naši společnost.
Poznáváš se?
- Máš schopnost samostatné činnosti
- Tvořit a vymýšlet nové směry obchodování
- Komunikovat se zákazníky
- Psát korespondenci a vést její evidenci
- Řidičský průkaz sk.B (bude to pro tebe velká výhoda)
Co tě hlavně čeká?
- Oslovování stávajících a nových klientů
- Administrativní práce (evidence, monitoring)
- Komunikace prostřednictvím emailu a telefonu
- Osobní setkávání s klienty
- Tvoření obchodních nabídek
- Správa internetového obchodu vč. objednávek
Co tě snad potěší:
- Práce v malé stabilní firmě
- Pravidelná každoroční školení
- Pravidelná pracovní doba Po-Pá 8:00-15:00 hodin
- Místo výkonu práce, sídlo Frigopro Brno
- Provize z prodeje
- Mobilní telefon, PC
- Po zapracování - služební vůz
Nástup: HPP
Typ úlohy: Plný úvazek
Hledáme někoho, kdo se nebojí s námi do toho zakousnout!
LOVE ANIMAL JOB/skladník/skladnice/Chrudim/part time/brigáda
----
Granule Jehlička
Jsme malá, rodinná, česká firma s chovatelskými potřebami a krmivy pro zvířata. Máme kamennou prodejnu, mnoho velkoobchodních partnerů a zastoupení pro český trh značek Kennels´ Favourite, PRO-VET a KiS-KiS.
--------------------
Koho hledáme?
skladníka/skladnici(skladník/skladnice/Chrudim/part time/brigáda), pro náš sklad v Chrudimi, který/která bude součástí našeho týmu Granule Jehlička s nástupem od ihned.
-------------------
Co od vás očekáváme?
. Postoj siláka, silačky, který/která se nebude bát nosit pytle s krmivem.
· Profesionální a pozitivní přístup.
· Provozní činnosti a manuální práce včetně
úklidu, zpracování zboží, kontrola expirací, doplňování zboží a jeho kontrola, péče o vzhled a čistotu skladu.
· Spolupráci s ostatními členy v týmu
· Schopnost zapojit se do systému expedice zboží z e-shopu
· Ovládat uživatelské znalosti PC (Word, Excel).
--------------------------
Jaká/ý byste měl/a být?
· Pozitivně naladěný člověk s úsměvem na tváři.
· Silák/silačka s odvahou, nebát se manipulovat s krmivem.(20kg pytle)
· Být týmový hráč s chutí do práce.
· S úsměvem vyřešit zadané úkoly.
· Mít chuť a nadšení do práce!
· Předchozí zkušenosti nejsou
podmínkou, rádi zaučíme.
-------------------------------------
Co nabízíme za Vaše nadšení a dobře odvedenou práci?
· Náš rodinný přístup.
· Různorodou a zajímavou práci, kdy každý den je jiný. Nudit se nebudete.
· Motivační platové ohodnocení založené na proaktivním přístupu.
· Velmi výhodné zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty pro vaše zvířátka.
· Zaškolení přímo na prodejně a skladu.
· Pracovní dobu máme 8.00 - 15.00 hod a 10.00 -17.00 hod., na poloviční úvazek a brigádu je to vždy o domluvě. (part time/brigáda)
---------------------
Zaujala Vás naše nabídka?
Pošlete nám svůj životopis nebo si napište o více informací na kontaktní osoba: Martin Jehlička.
Uzávěrka přihlášek je do 31. 3. 2023.
Těšíme se na vás, Míša a Martin Jehličkovi.
Vedoucí skladu - Turnov
Hledáme vedoucího skladu ( Řidič, skladník, VZV).
Místo: Nápoje Juska s.r.o., Hrubý Rohozec 6, Turnov.
Jedna směna, 40 hod. týdně, nástupní plat 23 500 Kč.
Požadujeme:
* manuálně zručného a fyzicky zdatného člověka
* trestní bezúhonnost
* uživatelskou znalost práce na PC
* práci s vysokozdvižným vozíkem * řidičské oprávnění sk. B
* časovou flexibilitu a spolehlivost
V případě zájmu zašlete životopis na marketa.kodrova@ nebo volejte 831 301.