Administrativní posila do týmu
Kategorie:
IT a telekomunikace
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Podobné inzeráty
Programátor pro nové projekty
NOVÉ PROJEKTY,PROJEKT ELEKTROMOBILITY
Náplň práce
• Programování PLC
• Uvádění strojů a automatických linek do provozu
• Vývoj SW nových řídicích systémů jednoúčelových strojů, výrobních linek a
testovacích pracovišť
• Vývoj SW pro systémy sběru dat
• Uvádění strojů do provozu
• Technická podpora při servisní činnosti
• Komunikace se zákazníky a dodavateli
• Spolupráce s ostatními členy týmu a dalšími odborníky, kteří se na zakázkách podílí
Co požadujeme:
• Absolvent VŠ/SŠ elektrotechnického zaměření
• Zájem o průmyslovou automatizaci
• Schopnost pracovat v týmu i individuálně - při řešení zakázek
• Znalost anglického/německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
• ŘP sk. B (aktivní řidič)
Nabízíme:
• Dohodu na dobu neurčitou
• Bonusy/prémie (proplácené přesčasy)
• Příspěvek na stravování, sick days
• Mobilní telefon, notebook i k soukromému použití , po zkušební době možnost
služebního automobilu
• Prostor pro Vaši seberealizaci
• Firemní akce
Místo pracoviště: Mladá Boleslav
Hledáme administrátora pro systém SIPKON!
SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému.
Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům.
Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu.
Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu !
pracevcestine@
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí:
Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung).
Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype.
Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD.
Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ).
Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Do naší provozovny v Nučicích u Rudné hledáme kolegu nebo kolegyni se zájmem o IT
Náplň práce:
• Sestavování a správa ostrovních kamerových systému.
• Podpora kolegů a kolegyň při řešení jejich IT problémů a instalace aplikací
• Údržba tiskáren, počítačů, notebooku atd
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou
• Obecná znalost HW a orientace v
současných trendech, znalosti v
oblasti elektrotechniky výhodou
• Schopnost pracovat samostatně i v
týmu
• Ochotu učit se novým věcem a nebát se
výzev
• Příjemné a nekonfliktní vystupování
• Řidičský průkaz skup B
Nabízíme:
• Práce v příjemném a přátelském
kolektivu, který si navzájem pomáhá
• Možnost práce na HPP, ŽL nebo
zkrácený úvazek
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Odpovídající platové ohodnocení
• Práce vhodná i pro absolventy
• Firemní akce
Do naší provozovny v Nučicích u Rudné hledáme kolegu nebo kolegyni se zájmem o IT
Náplň práce:
• Sestavování a správa ostrovních
kamerových systému.
• Podpora kolegů a kolegyň při řešení
jejich IT problémů a instalace
aplikací
• Údržba tiskáren, počítačů, notebooku
atd
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou
• Obecná znalost HW a orientace v
současných trendech, znalosti v
oblasti elektrotechniky výhodou
• Schopnost pracovat samostatně i v
týmu
• Ochotu učit se novým věcem a nebát se
výzev
• Příjemné a nekonfliktní vystupování
• Řidičský průkaz skup B
Nabízíme:
• Práce v příjemném a přátelském
kolektivu, který si navzájem pomáhá
• Možnost práce na HPP, ŽL nebo
zkrácený úvazek
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Firemní akce
• Odpovídající platové ohodnocení
• Práce vhodná i pro absolventy
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem.
Co u nás budete dělat?
Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci.
Až se dozvíte vše potřebné, budete:
- poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně
nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání.
- připravovat cenovou nabídku a řešení na míru
- zpracovávat související administrativu
- reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu
Co od vás očekáváme?
- Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
- Obchodního ducha, nadšení pro prodej
- Proaktivní přístup
- Schopnost řídit efektivně svůj čas
- Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme
Co Vám můžeme nabídnout?
- Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností
- Průběžné vzdělávání
- Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- +
neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně.
- Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce
z domova
- Individuální a týmové soutěže
- Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech
- Dlouholeté zkušenosti v oboru
- Tým super lidí a manažera, který vás podpoří
- Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat
Životopisy zasílejte na email @
Budeme se na Vás těšit.
Business partner Logimont s.r.o
Zpracování osobních údajů
Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @