Administrativa pro OZP, částečné úvazky
Kategorie:
Administrativa
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů!
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Podobné inzeráty
Kdo jsme
- Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko)
- Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností
Pracovní pozice v chráněné dílně
Co vás čeká
- Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu
- Komunikace s odběrateli
- Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Základní znalost fakturace
- Telefonická a emailová komunikace
- Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme)
Požadujeme
- Pečlivost, spolehlivost
- Znalost práce na PC
Co vám můžeme nabídnout
- Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem
- Dotované stravování v místě pracoviště
- Nástup možný ihned
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Plný i částečný úvazek
- Jednosměnný provoz
Pozice je vymezena pro OZP
Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Poptávám práci z domova - home office
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Nabízíme práci pro OZP
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
130/ hod
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420