ACERBIS HLINÍKOVÝ STOJAN
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám Acerbis hliníkový stojan.
Podobné inzeráty
Prodám nové rozety a plasty na motokrosové motorky of Acerbis a Grosskopf. Preferuji osobní převzetí v Praze nebo možnost i zaslání
G-KOL 427-14 Grosskopf 80 Kč
G-KOL 433-13 Grosskopf 80 Kč
G-KOL 427-14 Grosskopf 80 Kč
G-ROAB 808-49 Grosskopf 300 Kč
G-ROAB 489-50 Grosskopf 300 Kč
G-ROAB 289-48 Grosskopf 300 Kč
G-NB Grosskopf 150 Kč
G-ROAB 245-48 Grosskopf 300 Kč
G-KOL 1248-13 Grosskopf 80 Kč
0022383.110 ACERBIS 400 Kč
0016887.110 ACERBIS 350 Kč
0016889.030 ACERBIS 350 Kč
0016891.030 ACERBIS 750 Kč
0016890.343 ACERBIS 750 Kč
0016888.030 ACERBIS 350 Kč
0021743.011.016 ACERBIS 400 Kč
0021747.030 ACERBIS 500 Kč
0021746.030 ACERBIS 750 Kč
0021748.030 ACERBIS 350 Kč
0021744.011.016 ACERBIS 600 Kč
0017842.011.016 ACERBIS 600 Kč
0022383.110 ACERBIS 350 Kč
0022382.030 ACERBIS 750 Kč
0022380.030 ACERBIS 350 Kč
0022381.349 ACERBIS 750 Kč
0022489.110 ACERBIS 700 Kč
0022379.110 ACERBIS 350 Kč
0021743.011.016 ACERBIS 350 Kč
0021748.030 ACERBIS 350 Kč
0021747.030 ACERBIS 500 Kč
0021745.237 ACERBIS 750 Kč
0017842.011.016 ACERBIS 650 Kč
0021744.011.016 ACERBIS 600 Kč
0011646.060 ACERBIS 350 Kč
0013764.279 ACERBIS 750 Kč
0011642.060 ACERBIS 350 Kč
0013765.279 ACERBIS 750 Kč
0013766.060 ACERBIS 350 Kč
0021746.030 ACERBIS 750 Kč
0011631.090 ACERBIS 650 Kč
0021743.011.016 ACERBIS 350 Kč
0022381.349 ACERBIS 750 Kč
0022379.110 ACERBIS 350 Kč
0022489.110 ACERBIS 650 Kč
0022382.030 ACERBIS 750 Kč
0022380.030 ACERBIS 300 Kč
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám starší použitou masku acerbis, halogenová čočka a světlomet. Včetně gum na vidle a kabeláže.viz foto