650 MT Premium ( SKLADEM ) - nová cena
Kategorie:
Cestovní motocykly
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
Podobné inzeráty
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
Prodám CF MOTO 650 MT ve výbavě Premium, 41,5 kW. Najeto 5 000 km. K motorce jsou ve výbavě dva boční kufry Shad (36l) a padací rám, ten je demontovaný v garáži. Motorka má navíc vyhřívaní rukojetí zn. Oxford. K motorce je servisní knížka.
CFMOTO 650MT -Kvalitní cestovní enduro od Dvou světových firem CFMOTO A KTM s designem od společnosti KISKA.
Cestovní enduro s obsahem 649.3 ccm , kapalinou chlazeným 8-mi ventilovým, řadovým dvouválcovým motorem. Brzdy použity od španělské firmy J.Juan s duálními 300 mm kotoučemi a pancéřovími hadicemi, doplňuje systém ABS od Continental.
USD vidlice mají vynikajicí nastavitelné odpružení.
Vstřikování zajistila německá firma Bosh
Motorka CFMOTO 650MT má bohaté doplňky. Jendá se o nastavitelný větrný štít, boční deflektory,ochranné kryty rukou.Dále pak kvalitní boční kufry španělské značky SHAD , padací rám, centrální stojan je u verze CFMOTO 650 MT PREMIUM již v ceně.
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV V BÍLÉ I MODRE VARIANTĚ
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku : 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
ZÁKLADNÍ VERZE 149 990 KČ
VERZE PREMIUM 162 990 KČ
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO.
BMW G 650 GS, zadní kufr, padací rámy
Stroj skladem v areálu prodejny Outdoor Liberec – i tak je nutné si termín prohlídky domluvit předem.
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním.
Objem:650 ccm
Vyrobeno:2012
Provoz:2012
Najeto:51751 km
Výkon:35 kW
TP / STK:Ano / Ano do 5/2022
Původ:zahraničí
Stav:ojetá
Splátky/Leasing:Ano
Odpočet DPH:Ne
Možnost řízení s řidičským oprávněním skupiny A2 - 35 kW.
Pěkný stav!
Zadní kufr zn. Givi 46l + opěrka spolujezdce
Padací rámy
Hlavní stojan
Kryty rukou
Nové přední obložení
Nový vzduchový filtr
Pneu i řetězová sada 80%
Nová baterie
3x klíč
Splátky již od 3 253 Kč/měs
Protiúčet možný
Prodám Suzuki V Strom 650 XT, r.v. 2019, najeto cca 14.000km, stále jezdím, nové v ČR, já jsem druhy majitel, servisní knížka, ve 13.800km nový olej, zánovní pneu, najeto cca 1000km, centrální stojan, padací rám, homologovaný laděný vyfuk i se svody, velice pěkný motocykl, bez dalších investic. Důvod prodeje, přechod na velké enduro( Honda Africa)
Více na:
Copyright ©
Motorka je zatim rezervovana...
Prodám motorku Suzuki DL 650 V-Strom
Rok výroby 2005
Výkon 49kW
Počet najetých km 97 778
STK do 20.05.2025
Motorka se nacházi v Liberci
Výbava motocyklu:
- Topcase + horní ohrádka na připevnění bagáže + nová plotna pod kufr
- Nosiče na boční kufry od
- 2x hliníkové boční kufry + držák kanystru
- Padací rám
- Centrální stojan
- Rozšíření bočného stojanu od
- Držák navigace od
- Držák telefonu s 2x USB nabíjením
- Mazání řetězu Scottoiler (kvůli malému nájezdu mazu řetěz sprejem)
- 12V zásuvka
- Zvýšení řiditek
- Zvýšení podvozku
- Snížené sedadlo
- Vyhřívané rukovětě
- Progresivní pružina zadního tlumice
- Progresivní pružiny v předních tlumičích
- Nové gufera a prachovky v předních tlumicích
- Sklápěcí páčka zadní brzdy
- Nastavovací páčky přední brzdy a spojky
- Blastry
- Brzdové desky v předu i vzadu téměř nové
- Nová spojka (cca 5000 – 6000 km)
- Nova řetězovka + malá a velká rozeta (cca 5000 – 6000 km)
Ted info o motorce
- 2016 měněné všechny ložiska v kolech a v kyvné vidlici, nova progresivní pružina na zadním tlumiči.
- 2017 jsem měl nehodu na Ještědu. Odneslo to přední kolo a tlumiče.
- 2018 nové přední kolo, nové tlumiče a nová přední guma a kotouč (investice cca 20 000 Kč)
- 2018 ( cca 92k km ) nové progresivní pružiny předních tlumičů ( 3500 Kč), gufera + prachovky + hustější olej (cca 1000 Kč)
- 2018 profi servis u Matesa v Luštěnicích - nové rozvody, nastaveni klapek, kontrola ventilů a ventilové vůle, nová spojka, nova řetězová sada(řetěz, mala a velká rozeta),ještě mi Mates nechal rovnat okulár v Praze ( cena cca 17000 Kč)
Od roku 2018 motorka najela cca 5000 - 6000 km. Olej měněny každý rok i po nájezdu 300km.
Ted spatné věci:
- přední světla mají prasklinky, už jsem tak tak kupil při 45000 km, ničemu to nepřekazí, nikdy nebyl problém na stk.
- druhá vec že bych asi vyměnil olej v předních tlumicích, tlumice jsou tvrdší dával jsem hustější olej
- ukazovatel stavu paliva občas ukáže o paličku méně když natankujete plnou nádrž.
- tvarově rozdílné přední kotouče, po nehodě jsem je sháněl za nejlepší cenu na zkoušku a už jsem je tam pak nechal, funkčně ničemu nepřekáží.
Zadní guma
- Michelin Anakee 3 - DOT 1216
Přední guma
- Michelin Anakee 3 - DOT 0817
Motorka není nová voňavka ale věřím, že někomu udělá radost.
Cena 50 000 Kč