500W 750W SADY SE STŘEDOVÝM POHONEM SAMOSTATNÉ MOTORY ZVÝHO
Kategorie:
Ostatní cyklistika
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Podobné inzeráty
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
PŘESTAVBA VAŠEHO KOLA NA ELEKTROKOLO
MÁTE DOMA STARŠÍ KOLO ?
na kterém už vlastně ani nejezdíte, protože nemáte už tu správnou kondici nebo se vám prostě nechce v potu tváře šlapat do blízkých kopců? Nenechávejte kolo zanášet dál prachem, přestavte si ho na elektrokolo a najděte pro něj mnoho nových možností využití. Můžete s ním se zanedbatelnými provozními náklady jezdit do práce, nebo zase začít jezdit na cyklistické výlety po okolí, aniž byste se strhali. Na rovince můžete udělat něco pro svoje zdraví a užívat si jízdu s lehkým šlapáním, když však přijde kopec, pomůže vám ho překonat elektromotor. Šlapat můžete, ušetříte tím energii baterie, ale do běžných kopečků se můžete elektrokolem nechat prostě vyvézt. Už žádné přehnané pocení ani zadýchávání. Užijete si prostě výlet a přírodu. Postupně třeba získáte zase někdejší kondici a motor budete potřebovat méně a méně, je to jen na vás. Nešlapte na místě na rotopedu u televize, vyrazte zase ven na vzduch!
SAMOZŘEJMĚ MÁTE MOŽNOST
koupit si pro tyto účely kompletní e-kolo, ale když už máte starší kolo doma, proč ho nepřestavět a neušetřit? Pro přestavbu slouží tzv. „konverzní sety“, které obsahují vše potřebné a pasují na 95% v současnosti používaných kol. Hlavní součástí je bezkartáčový elektromotor o různých výkonech (250W, 350W, 500W, 750W, 1000W nebo třeba 1500W), který je součástí předního nebo zadního kola (dodává se přímo s kompletním kolem, stačí ho jen vyměnit). Dále sety na přestavbu obsahují dvojici brzdových páček, ovladač plynu a řídící jednotku. Může obsahovat i nejrůznější držáky, brašny na baterie nebo čidla šlapání PAS (pedálový asistent).
BATERIE SE PRODÁVAJÍ SAMOSTATNĚ
aby si každý zákazník mohl vybrat kapacitu a technologii podle svých potřeb a finančních možností. Nejdostupnější jsou klasické olověné baterie, které jsou ale také poměrně těžké. Špičkou v technologických trendech jsou naopak baterie LiFePO4 (vylepšená Li-ion technologie), které vynikají dlouhou životností, vysokými kapacitami i proudy a hlavně velice nízkou hmotností. Jsou však podstatně dražší.
SET NA PŘESTAVBU
si můžete u nás zakoupit jako stavebnici, ale nabízíme také kompletní přestavbu vašeho kola na klíč. Kolo k nám přivezete a po dvou dnech si proněj přijedete, to už to bude ale moderní elektrokolo do města i do terénu! Na tuto možnost se u nás prosím informujte.
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 36V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 250 W při 36V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol.
Baterie EVBIKE 13 Ah (468 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem.
SADA OBSAHUJE:
Motor 36 V, 250 W
Rámová baterie 36 V, 13 Ah
Nabíječka 5 A
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
K sadě je třeba dokoupit displej
Prodám ŠLAPACÍ HANDBIKE SPEEDY PEDALOFIT s ELEKTRICKÝM POHONEM včetně INVALIDNÍHO VOZÍKU BREEZY a PŘIPOJOVACÍHO MECHANISMU.
Výrobek německé firmy Speedy s pohonem Heinzmann.Vhodné pro osoby, které špatně chodí, ale mohou šlapat. Vhodné též jako aktivní rehabilitační prostředek. Najeto pouze 80 km. Podobné způsobu jízdy na elektrokole. Aby se handbike pohyboval, je třeba šlapat a přitom zvolit jednu ze 3 úrovní asistence. Stupeň asistence 1 odpovídá při
obvyklém tempu šlapání rychlosti 15 km/h, stupeň 2 20 km/h a stupeň 3 25 km/h. Přehledný LCD display zobrazující stav baterie, úroveň asistence, okamžitou rychlost a počet najetých kilometrů.
Protože rychlost odpovídá rychlosti na kole, není to vhodný dárek pro 80-ti letou babičku.
Včetně li-iontové baterie (14 Ah, 36 V) s klíčem, nabíječky, českého návodu pro Pedalofit a anglického a německého návodu pro pohon Heinzmann(250 W, typ PRA 180-25, točivý moment 60 Nm). Šířka sedáku invalidního vozíku 43 cm. Podrobnosti
viz
a video zde
a
Původní cena 160 tis. Kč, prodám za 39 tis. Kč. Praha. Osobní převzetí.
Zvýšení rychlosti u kola se středovým motorem BAFANG a sběrnici CAN BUS (trojúhelníkový konektor viz obrázek) nebo sběrnicí UART (kulatý konektor viz obrázek).
Zvýšení rychlosti elektrokola softwarově až na 50 km/hod, bez vlivu na záruku.
Vlastnosti nabízené úpravy
Korektní zobrazování rychlosti, dojezdu a ujeté vzdálenosti
Provedená úprava nemá vliv na záruku kola ani motoru
V případě potřeby lze vrátit do původního stavu