4x unikátní fotografie plochá dráha cca 70let staré
Kategorie:
Veteráni
Datována je jen jedna, zbylé nedokážu určit. Unikátní snímky závodů a závodníků, plus letáček k ploché dráze Pardubide 1954. Stroje na foto nepoznám, snad JAP Jawa ESO Norton atd. Nic jíného plochordrážního ani soutěžního nemám.
Podobné inzeráty
Sehnal jsem lepší kastlíky na renovaci své ČZ 150C, takže tyto nabízím k prodeji. Prodávám pouze , jako komplet. Bateriový ve stavu viz.fotky. Kastlík na nářadí otryskán a připraven pro další renovaci a lak. Prosím, berte v potaz , že se jedná o náhradní díly staré skoro 65-70let , takže bez záruky. Ideální na základ pro renovaci nebo patinu. Zasílám přes zásilkovnu , po platbě předem. Preferuji komunikaci skrze SMS nebo email. Pro další info / foto , stačí napsat. Dohoda o ceně možná. Nebráním se ničemu.
ČZ 150C , ČZ , JAWA , Pérák , renovace , patina , motorky , veteráni, veterán, kastlíky, 150C , FJ , Janeček, náhradní díly.
Prodám mlhovku na staré auto že 60-70let.Vse viz stav foto.
Je v tom původní žárovka a svítí.
Osobní odběr nebo jsem ochoten poslat poštou po platbě předem na účet, na dobírku bohužel neposílám mám s tím špatné zkušenosti děkuji za pochopení.
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Na auta ze 70let, velmi zachovalá světla, krásný chrom, bez deformací, skla nepoškozená, závity v pořádku, s žárovkami, ihned k montáži. Více informací na tel
prodám staré volanty, plechové schránky na nářadí do veteránů, staré ruční brzdy...... Staré volanty, malé, škodovkové,... 300,-Kč, až velké čtyřramené volanty z NA /průměr 45 cm/je za 1.500,-Kč, Bílý volant Octávia - 1.700,-Kč. Plechové schránky 400 až 600,-Kč.
Páky ručních brzd 800 až 1000,-Kč. Starý velký barevný volant z autobusu RTO, či obdobný NA je za 2.000,-Kč. /Celo hlninikový střed, /díra na kužel 31 na 29 mm, klínek 8 mm/ umělohmotový povrch nepopraskaný, nepoškozený./ Vojenské rýče od 150 do 300,-Kč.