3008,5008 Elektricka brzda.
Kategorie:
Peugeot
Elektricka brzda 2.0hdi,3008,5008
Podobné inzeráty
Prodám sadu Alu kol DETROIT 18 + letní pneu Nexen N´Priz RH7 225/55 R18 98H - najeto 2000km.
Originální kola na Peugeot 3008, 5008
- prodám nový držák předního nárazníku pravá strana
- modelová řada 3008 r.v.2016+, 5008 r.v.2017+
- objednací katalog. č.Peugeot 1617975980
- možnost osobního předání Rychnov nad Kněžnou, Dobruška, Opočno nebo zaslat přes Zásilkovnu (69kč), popř.ČP.
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva)
Jeden jsem ihned použil.... ++
Nový - rozbalený (pro focení)
Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid.
(poze odpojíte baterii a připojíte Chip)
Přidána nová funkce :
Režim klouzání znamená,
že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte
Popis od výrobce:
100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii
Vylepšeno rekuperační brzdění
Nový pracovní režim - klouzání !!!
HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření:
převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno)
Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV.
využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem.
Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná.
Možnost: +15 hp pro dieselový motor.